2 مرداد 1391
شماره خبر: 9289

برنامه آموزشی پدافند غیر عامل در ناحیه دو آموزش و پرورش كرج اجرا شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

برنامه آموزشی پدافند غیر عامل در ناحیه دو آموزش و پرورش كرج اجرا شد

سپیدار آنلاین: برنامه آموزش استانی پدافند غیر عامل با حضور مدیران و معاونان پرورشی و آموزشی به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه دو كرج اجرا شد.
مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو كرج گفت: به منظور آماده سازی مدیران و مربیان و تجهیز فكری و عقیدتی فرهنگیان،این برنامه آموزشی با همكاری استانداری البرزبرگزارشد.
'فرشته فهمیده ' افزود: كارگاه‌های آموزشی با هدف ارتقای سطح آگاهی و آمادگی لازم برای مقابله با بحران‌های طبیعی و كاهش آسیب‌های ناشی از آن برپا شده است.
وی اظهارداشت: در این دوره آموزشی شركت كنندگان با مفهوم پدافند غیر عامل ،تاثیرات و نقش آن در سرنوشت كشورها ،انواع تهدیدات نظامی و غیر نظامی آشنا شدند.
وی گفت: دفاع، تكلیف و حقوقی است كه خداوند متعال بر انسان واجب كرده تا از جان، مال، خانواده، دین و كشور خود در برابر آسیب های متجاوزان محافظت كند. وی پدافند غیرعامل را دفاع بدون جنگ افزار و هر اقدام غیر مسلحانه ای كه موجب كاهش آسیب پذیری نیروی انسانی ، ساختمان ها، تاسیسات، تجهیزات و اسناد و شریان های كشور در مقابل عملیات خصمانه و مخرب دشمن شود، عنوان كرد. مدیر اموزش وپرورش ناحیه دو كرج گفت: هدف اصلی پدافند غیر عامل فرهنگ سازی و جامعه هدف پدافند دانش آموزان و فرهنگیان هستند. وی در ادامه افزود: كتابچه آموزشی 72ساعت اول وقوع بلاهای طبیعی و CDهای آموزشی بین فرهنگیان توزیع شده است.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود