1 بهمن 1393
شماره خبر: 136084

تکریم مردم ، همکاری با دولت و صرفه جویی در بودجه نیاز کنونی است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تکریم مردم ، همکاری با دولت و صرفه جویی در بودجه نیاز کنونی است


نماینده مردم کرج، فردیس واشتهارد در مجلس شورای اسلامی از تکریم مردم در ادارات ، کمک به دولت و صرفه جویی در بودجه و هزینه ها به عنوان سه اصل مهم در زمان کنونی دانست.
عزیز اکبریان در نشست شورای اداری شهرستان فردیس که در سالن اجتماعات شهرداری منطقه 10 کرج برگزار شد، افزود: مردم و مسوولان پایه های اساسی نظام اسلامی هستند و در این وضعیت حساس که دشمنان سخت ترین راه ها برای مقابله با ایران اسلامی در پیش گرفته اند، بدون وحدت و همدلی نمی توان سختی ها را پشت سر گذاشت.
,ی اظهار داشت: مسوولان بخش های مختلف کشور باید دولت تدبیر و امید را در این وضعیت حساس یاری دهند تا بتوان ازدشواری ها با موفقیت عبور کرد. اکبریان گفت: صرفه جویی در هزینه ها و حرکت براساس درآمدهای واقعی کشورلازمه زمان حساس کنونی است. وی یادآور شد: دشمن با تمام قامت بدنبال این است تا در محاصره اقتصادی وتحریم ها ایران را شکست دهد. این نماینده مجلس اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی اداری ، کم ترین کاری است که باید مورد توجه مردم و مسوولان قرار گیرد. وی گفت: مدیران باید خود را خادم نظام و مردم دانسته و علاوه بر انجام وظایف سازمانی، برای رفع نیازهای جامعه تلاش کنند. وی ادامه داد: احترام به مراجعه کنندگان از وظایف کارکنان ادارات است، چراکه مردم همواره در صحنه‎های مختلف نظام و انقلاب با حضور پرشور و شعور خود اسلام و انقلاب را یاری کرده اند و شایسته تکریم هستند. اکبریان گفت: باز بودن درهای ادارات به روی مردم می تواند گامی در جهت ارائه مشکلات و اتخاذ تدابیر درست و صحیح باشد. وی با اشاره به ارتقای فردیس به شهرستان اظهار داشت: راه اندازی ادارات در این شهرستان نوپا با مشکلاتی همراه است . نماینده مردم کرج، فردیس واشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: البته با تلاش مسوولان مسایل و مشکلات این شهرستان روزبه روز درحال کاهش است. شهرستان 600 هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کرج قرار دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود