17 دی 1393
شماره خبر: 135101

افزایش رضایتمندی مردم از دولت مشهود است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

افزایش رضایتمندی مردم از دولت مشهود است


معاون استاندارالبرزو فرماندار ویژه کرج با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دولت 'تدبیرو امید'، آثار اعتماد مردم به دولت را مشهود دانست و گفت: رضایت مندی مردم از عملکرد دولت خود بیانگر این امر مهم است.
'محمدتقی ایرانی افزود: دولت 'تدبیرو امید' با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری با عزم ملی و مدیریت جهادی تمام تلاش خود را برای حل مشکلات کشور بکارگرفته است . وی تاکید کرد: دولت تدبیر و امید گام های بلندی برای توسعه اقتصاد کلان کشور برداشته است و مردم در پشتیبانی از دولت به ویژه خروج از رکود تورمی گام های موثری برداشته اند.
ایرانی، درایت دولت را در انتخاب مدیران استانی ستود و ادامه داد: امروز با انتخاب استانداران با تجربه و کاردان در استانهای کشور روند رو به رشدی را در ابعاد اقتصادی و فرهنگی به عنوان مقوله های مهم نظام شاهد هستیم . فرماندار کرج با اشاره به تلاش های دولت 'تدبیرو امید 'برای پیشرفت کشور خاطرنشان کرد: وابستگی به پول نفت ضررهای اقتصادی بسیاری را برای کشور به همراه داشت که امروز با درایت دولت یازدهم شاهد جبران خسارتهای وارده دراین زمینه هستیم. وی با بیان اینکه دولت با نگاه دیپلماسی مطلوب به دنبال حفظ ارزشهای ایران اسلامی بوده و ازهیچ تلاشی دراین زمینه دریغ ندارد، گفت: در حالی که دشمن امروز با اعمال تحریم های اقتصادی و تهاجم فرهنگی درصدد آن است که چهره ایران اسلامی را در دنیا مخدوش و به عنوان یک تروریسم معرفی کند باید اوضاع داخلی کشور را مراقب بود تا برخی از فرصت طلبان سبب مخدوش شدن آن نشوند. وی با تاکید براینکه باید از فرصت ها برای خدمتگزاری هرچه بیشتر به مردم بهره برد ادامه داد: برخی از افراد با نظرات غیرکارشناسی خود سبب بروز مشکلاتی در سطح استان می شوند که اگرچه این اقدامات تاثیری در مسیر خدمت مدیران ندارد اما چاله هایی را برای مدیران ایجاد می کنند. معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: درشرایطی که به دنبال رفع مشکلات گذشته در این استان هستیم رفتن یا نرفتن یک مدیر و مسوول تاثیری در خدمات دهی ندارد و مهم رضایت مردم است . ایرانی با اشاره به بحثهای مهم سند آمایش سرزمین، تقویت صنعت و توسعه گردشگری در البرز گفت: وجود سرمایه های هنگفت دراین استان زمانی نتیجه بخش اقتصادی خواهد بود که همگان به وظایف خود عمل کنند . وی با بیان اینکه برخی از افراد با امیال شخصی به دنبال تخریب چهرهای با تجربه و خدوم هستند، اضافه کرد: اقدامات این افراد علاوه بر وارد آوردن آسیبهای جدی به استان البرز سبب راکد شدن پیشرفت هایی می شود که با تلاش مدیران دلسوز در این استان شکل گرفته است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود