22 مرداد 1393
شماره خبر: 127316

استاندار البرز از مدیران کاردان و متخصص استفاده کند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

استاندار البرز از مدیران کاردان و متخصص استفاده کند


نماینده مردم کرج از استاندار البرز خواست تا در انتخاب مدیران و معاونان این استان از افراد کاردان و متخصص استفاده کند.
محمدجواد کولیوند اظهار کرد: استان البرز دارای جایگاه مناسبی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... است و از ظرفیت‌های متعددی سود می‌برد.
وی تصریح کرد: مهم‌ترین نیاز امروز استان البرز این است که بتوانیم از ظرفیت‌ها، استعدادها و توانمندی‌های موجود در حوزه توسعه اقتصادی استان و به تبع آن کشور سود ببریم که تحقق این مهم نیازمند بهره‌مندی از مدیران متخصص، کاردان، متعهد و آشنا به مسائل منطقه‌ای است. این نماینده مجلس افزود: به دلیل برخی جابه‌جایی مدیریت‌ها در ماه‌های اخیر در استان البرز مشکلاتی به استان تحمیل شد. کولیوند ادامه داد: دولت خیلی زود نواقص را برطرف کرد و با انتصاب استاندار جدید شاهد بودیم که برخی از مشکلات اصلاح شد.
وی با اشاره به انتصاب معاونان و مشاوران استاندار جدید در روزهای اخیر گفت: انتظار اعضای مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی و همه مردم و دلسوزان این است که استاندار از افراد صادق، کاردان، متخصص و متعهد در سمت‌های مختلف استفاده کند. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: به طور قطع در صورت انتصاب صحیح افراد لایق، استان البرز نقش بسیار مهمی در توسعه اقتصادی کشور و رفع مشکلات جوانان استان به ویژه بیکاری خواهد داشت. کولیوند ادامه داد: شرایط استان البرز حساس بوده و در صورت بی‌توجهی به این مهم بسیاری از فرصت‌های ممتاز موجود به ویژه در حوزه اقتصادی و فرهنگی در سالی که رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی آن را به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری فرموده‌اند، از بین می‌رود. وی در پایان تاکید کرد: به طور قطع مجمع نمایندگان استان البرز آمادگی کامل برای تعامل و همراهی مثبت و سازنده با مدیریت ارشد استان البرز دارد.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود