29 آذر 1393
شماره خبر: 134014

رسیدگی به بهداشت و درمان و اختصاص یک کرسی نمایندگی در مجلس مطالبه مردم فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

رسیدگی به بهداشت و درمان و اختصاص یک کرسی نمایندگی در مجلس مطالبه مردم فردیس


اعضای سازمان مردم نهاد ( سمن ها) شهرستان فردیس در دیدار با استاندار البرز ضمن آنکه خواستار رسیدگی به وضعیت بهداشت و درمان این منطقه شدند، اختصاص یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی به نماینده مردم این شهر و نظارت بر وضعیت سوخت نیروگاه منتظرقائم را نیز مطالبه کردند.
سیدحمیدطهایی در دیدار با گروهی از اعضای سازمانهای مردم نهاد شهرستان فردیس، ضمن بررسی مسائل و مشکلات و دغدغه های این شهرستان به عمده مسئله مبتلابه این مردم این منطقه که همان وضعیت پایین سرانه های بهداشتی و درمانی است، اشاره کرد و اظهار داشت: جمعیت 500 هزار نفری در فردیس در حال حاضر فاقد هرگونه تخت بیمارستانی است و لذا امکانات درمانی نیز پاسخگوی حجم قابل توجه بیماران نیست؛ به همین جهت این موضوع به جد در دستور کار پیگیری قرار گرفته است.
ختصاص یک کرسی در مجلس به نماینده فردیس
اعضای نمایندگان سازمان های مردم نهاد در شهرستان فردیس در محور دیگری از این دیدار ، از استاندار البرز خواستند تا موضوع اختصاص یک کرسی در مجلس به نماینده مردم شهرستان فردیس را نیز مورد پیگیری قرار دهد. طهایی در این رابطه با اشاره به مُر قانون و اختیارات مجلس پیگیری این امر را از مجرای قانون و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قابل پیگیری دانست. رسیدگی به وضعیت آلایندگی نیروگاه منتظر قائم از دیگر موضوعات طرح شده در این دیدار بشمار می رفت. اعضای نمایندگان سازمان های مردم نهاد در فردیس از استاندار البرز خواستند تا ضمن پیگیری در تغییر نوع سوخت این نیروگاه با ایجاد سرانه های فضای سبز ضمن تعدیل و تلطیف هوا، وضعیت تغییر در نوع سوخت این نیروگاه در دستور کار قرار دهد. استاندار البرز در بخشی از این دیدار، کار و فعالیت سازمان های مردم نهاد(سمن ها) را ارزشمند دانست و گفت: اعضای این سازمان همواره برای بهبود وضعیت مردم و در جهت کسب رضای خداوند فعالیت دارند و اجر و مزدی مادی دریافت نمی کنند و قطع به یقین کاری که در مسیر جلب رضایت خداوند متعال باشد بی مزد و اجر معنوی باقی نخواهد ماند.وی در ادامه بر ضرورت تعامل بیش از پیش سازمان های مردم نهاد فردیس با مسئولان این شهرستان تأکید کرد و دغدغه های طرح شده را جهت رسیدگی در دستور کار قرار داد. استقلال شهرداری شهرستان فردیس، گازرسانی در برخی از نقاط این شهرستان، نظارت بر روند تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اداری این شهرستان تازه تأسیس، رسیدگی به نیازهای درمانی بیماران دیابتی در فردیس در شبکه بهداشت و درمان و... از دیگر موضوعات طرح شده در دیدار اعضای نمایندگان سازمان های مردم نهاد فردیس با استاندار البرز بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود