10 مهر 1393
شماره خبر: 130385

بدون مشارکت مردم برنامه های دولت در عرصه های مختلف عملی نمی شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بدون مشارکت مردم برنامه های دولت در عرصه های مختلف عملی نمی شود


مدیرکل اموراجتماعی استانداری البرز، تحقق برنامه های دولت در عرصه های فرهنگی و اجتماعی را در گرو حضور فعال مردم در این عرصه ها دانست.
'حمیدرضا عسگری مورودی' افزود:از طریق بخشنامه و دستورالعمل اداری برای رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی راه به جایی نخواهیم برد. وی ، بسترسازی برای مشارکت تشکل های مردم نهاد را یکی از اصول مهم دراین زمینه برشمرد و ادامه داد: عزم جدی برای توسعه کمی و کیفی تشکل های مردم نهاد در کشوروجود دارد. عسگری مورودی گفت: اخیرا لایحه توسعه کمی و کیفی این تشکل های مردم نهاد به مجلس رفته و امیدواریم این لایحه به تصویب برسد چراکه با توجه بیش از پیش به این بخش زمینه مشارکت هرچه بیشتر مردم در رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی فراهم می شود.
طلاق و مواد مخدر دو معضل اجتماعی مهم در البرز هستند
مدیرکل اموراجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه مهاجرپذیری این استان سبب پیچیده شدن مسایل اجتماعی آن شده است، ادامه داد : طلاق و مواد مخدردو معضل جدی درالبرز محسوب می شوند. وی خاطرنشان کرد:در بحث مواد مخدر به رغم اینکه استان مرزی نیستیم اما در ردیف شش استان اول کشور قرار گرفته ایم . عسگری مورودی با اشاره به امحای پنج تن انواع مخدرطی سال جاری در البرزگفت: این درحالی است که میزان مواد مخدر کشف شده در مدت مشابه سال قبل دو تن بوده است. وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی تلاشهای ویژه ای در زمینه مبارزه با مواد مخدرداشته اند و امیدواریم درسال جاری بتوانیم گامهای موثرتری در راستای ریشه کنی این بلای خانمانسوز برداریم. عسگری مورودی، طلاق را یکی ازدیگر از معضلات اجتماعی البرز خواند و ادامه داد: امروزه ارتباطات و مناسبت های اجتماعی دستخوش مسایل مختلفی شده که درصورت عدم برنامه ریزی متناسب با واقعیتها و تحولات سریع جامعه صدمات جبران ناپذیری وارد می شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود