16 مرداد 1391
شماره خبر: 9915

ایجاد و انتقال دوربرگردانها در منطقه 5 بر اساس نظر شورای ترافیک است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 ایجاد و انتقال دوربرگردانها در منطقه 5 بر اساس نظر شورای ترافیک است

سپیدار آنلاین: مدیر روابط عمومی منطقه 5 شهرداری کرج گفت: ایجاد و انتقال دوربرگردانها در این منطقه بر اساس نظر شورای ترافیک است.
علیرضا قربانی در گفتگوی رادیویی شهر من سلام در پاسخ به مشکلات شهروندان مبنی بر وجود تراشه های آسفالت دور طوقه درختان برخی از معابر این منطقه اظهار داشت: از سوی نیروهای خدمات شهری این منطقه اقدامات لازم برای جمع آوری نخاله ها و تراشه های آسفالت دور طوقه درختان انجام شده است. وی افزود: شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکل در زمینه های مختلف اعم از خدمات شهری، عمرانی، فضای سبز و ... می توانند با سامانه 137 تماس بگیرند.
شهروندان راهکارهای خود را برای کاهش بار ترافیکی معابر اعلام کنند
این مسئول در بخش دیگری در پاسخ به مشکلات ترافیکی شهروندان در خصوص دوربرگردانها عنوان کرد: در واقع ایجاد و انتقال دوربرگردانها در سایر نقاط شهری با نظر اعضای شورای ترافیک انجام می شود. قربانی ادامه داد: شهروندان می توانند نظرات خود را در خصوص دوربرگردانها در راستای کاهش ترافیک معابر به منطقه اعلام کنند تا از سوی منطقه نیز به شورای ترافیک اعلام و موضوع بررسی شود.
افتتاح یک پارک در منطقه 5 کرج تا یک ماه آینده
مدیر روابط عمومی منطقه 5 شهرداری کرج در ادامه سخنان خود در پاسخ به مشکل شهروندان مبنی بر کمبود پارک و بوستان در 45 متری گلشهر اضافه کرد: طی یک ماه آینده یک پارک در این منطقه افتتاح و بهره برداری می شود.




منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود