27 فروردین 1391
شماره خبر: 6328

حرکت در مسیر شعار امسال/ بررسی مشکلات از نگاه شهروندان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

حرکت در مسیر شعار امسال/ بررسی مشکلات از نگاه شهروندان

سپیدار آنلاین: شهردار کرج با بیان اینکه باید مشکلات از زوایه دید شهروندان بررسی و برطرف شود، گفت: توقعات و انتظارات از شهرداری بیش از ظرفیت های قانونی است و لازم است تا تمام دستگاه ها در این مسیر با شهرداری همکاری کنند.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سیدعلی آقازاده در نشست شورای برنامه ریزی شهرداری کرج با اشاره به قرار گرفتن در ایام سوگواری یگانه دخت رسول اکرم (ص) ، شهادت وی را سندی دیگر بر حقانیت و مظلومیت اهل بیت خواند و اظهار داشت: با وجود تمام توطئه ها و دسیسه های دشمنان صدر اسلام ، دین مبین اسلام مرزهای معنوی را در نوردید و تبلور حقیقت در دل های عاشق تجلی یافت. وی افزود: در این زمینه بر تمام ما واجب است تا با درک صحیح از وقایع به عنوان یک مسلمان به وظیفه الهی خود عمل کرده و با تاسی از ائمه اطهار(ع) در مسیر تعالی گام برداریم.
شهرداری ها در راستای تحقق شعار سال جاری گام بردارند
شهردار کرج در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان سال " تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه گذاری ایرانی" با تاکید بر لزوم سرلوحه قرار دادن این امر از سوی شهرداری ها، اظهارداشت: شهرداری ها به عنوان یک نهاد اجتماعی خدمات رسان باید در عمل به این شعار و نهادینه شدن آن در سیستم تلاش کنند. وی با بیان اینکه نامگذاری هوشمندانه مقام معظم رهبری برای سال جاری مسیر توسعه کشور را هموار خواهد کرد، افزود: نامگذاری سال جاری با این عنوان می تواند کشور را در مسیر ترقی و رسیدن به آرمان های مطلوب که همانا توسعه یافتگی و پیشرفت است نزدیک تر کند. این مسئول نامگذاری اخیر را متناسب با شرایط جامعه و كشور دانست و تاکید کرد: لازم است تا شهرداری ها با مد نظر قرار دادن اهمیت این موضوع به دنبال ایجاد شرایط مطلوب در این زمینه باشند. آقازاده تاکید کرد: بی شک استفاده از تولیدات داخلی در بحث اشتغالزایی و رشد ذخایر ملی تاثیرگذار خواهد بود و این امر مستلزم حمایت دولت از تولیدات داخلی است و تولیدکنندگان نیز باید تمام تلاش خود را برای تولید و عرضه محصولاتی با کیفیت مطلوب به کار گیرند.
اقدامات شهرداری در معرض دید است/ لزوم بررسی مشکلات از زاویه دید شهروندان
شهردار کرج در ادامه لزوم خدمات رسانی مطلوب در سال جاری را یادآور شد و خطاب به مدیران خواستار توجه به این امر شد. آقازاده بیان کرد: به واسطه تنوع ماموریت ها و وظایف و با توجه به در معرض دید بودن اقدامات شهرداری در نگاه آحاد مختلف مردم ضروری است تا مسایل شهر از زوایه دید شهروندان بررسی و برطرف شود. وی رعایت دو اصل کیفیت و سرعت بر مبنای زمانبندی شایسته را از دیگر مواردی دانست که لازم است با رویکرد ویژه از سوی مدیران شهری دنبال شود، گفت: با توجه به تلاش معاونت برنامه ریزی در راستای تدوین بودجه و نگاه مثبت شورای شهر جهت تصویب آن لازم است تا همه مدیران با حرکت در مسیر بودجه به اجرای صحیح آن بپردازند.
ضرورت نظارت صحیح بر اعمال بودجه
شهردار کرج با بیان اینکه میزان بودجه باید مبنای برنامه ریزی ها باشد، تاکید کرد: نظارت مستقیم مدیران به اعمال بودجه باید در دستور کار قرار گیرد. آقازاده، اتمام طرح های نیمه تمام را دیگر اولویت مهم شهرداری در سال جاری عنوان و خاطرنشان کرد: باید با تلاش مضاعف به دنبال رفع مشکلات و اتمام طرح های نیمه تمام بود.
امضای موافقت نامه ها طی یک روز جهت تسریع طرح های عمرانی
وی در بخش دیگری با اشاره به امضای 171 موافقت نامه عمرانی طی یک روز در شهرداری کرج بیان کرد: به منظور تسریع در اجرای طرح های عمرانی بیش از 171 موافقت نامه میان مناطق شهرداری و معاونت فنی عمرانی به امضا رسید و امید می رود این امر بسترساز رفع مشکلات شود. شهردار کرج در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه توقعات و انتظارات از شهرداری بیش از ظرفیت های قانونی است، اظهار امیدواری کرد تا با تعامل تمام دستگاهها شاهد رشد و توسعه کلانشهر کرج باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود