8 آبان 1403
شماره خبر: 313096

پاسخگویی به ۶۲۷ درخواست شهروندی در سامانه ۱۳۷

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



سرپرست مدیریت بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری فردیس گفت: در راستای تسریع در رسیدگی به امور شهروندان، افزایش ارتباط مردمی با مدیریت شهری از طریق سامانه ۱۳۷ در اولویت قرار گرفته است.
مجتبی شرفی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی شهروندان با شهرداری است؛ اظهار کرد: درمهر ماه گذشته ۹۸۷ پیام در سامانه ۱۳۷ به ثبت رسیده که از این تعداد ۶۲۷ پیام مورد رسیدگی قرار گرفته و مابقی در حال پیگیری است.وی افزود: از مجموع درخواست های شهروندان در ماه گذشته،۳۹۱ مورد مربوط به منطقه یک بوده که ۶۳ درصد از آنها رسیدگی شده است. تعداد درخواست ها در حوزه منطقه ۲ شهرداری فردیس ۳۹۶ مورد بوده و ۵۰ درصد رسیدگی شده و برای حوزه پسماند هم ۱۰۰ درخواست ثبت شده که ۵۹ درصد آنها مورد رسیدگی قرار گرفته است.
سرپرست مدیریت بازرسی شهرداری فردیس گفت: در یک ماه گذشته بیشترین پیام ها مربوط به حوزه خدمات شهری بوده و فضای سبز منطقه یک بهترین عملکرد را در پاسخگویی به درخواست های شهروندان داشته است.شرفی در بخش دیگری از سخنانش افزایش ارتباط با شهروندان و دریافت نظرات و پیشنهادات آنها را زمینه ساز مشارکت مردم در مدیریت شهر دانست و افزود: در این راستا دوشنبه هر هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ مدیران شهرداری بر اساس جدول زمانبندی با حضور در سامانه ۱۳۷، شخصا پاسخگوی درخواست های شهروندان هستند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود