پاسخگویی مدیران شهرداری فردیس به درخواست های تلفنی شهروندان
سپیدارآنلاین: گروه شهری
سرپرست مدیریت بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکردشهرداری فردیس گفت: مدیران شهرداری فردیس با حضوردر سامانه ۱۳۷ پاسخگوی شهروندان می شوند.
مجتبی شرفی در گفتگو با پایگاه خبر مدیریت شهری فردیس، با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به امور شهروندان، مدیران شهرداری فردیس طبق زمانبندی انجام شده، در سامانه ۱۳۷ حضور یافته و شخصا پاسخگوی درخواستهای تلفنی شهروندان خواهند بود.وی افزود: شهروندان می توانند هر دوشنبه و بر اساس جدول زمانبندی از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱:۳۰ درخواست های خود را مستقیما از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس از مدیران مربوطه پیگیری کنند.سرپرست مدیریت بازرسی شهرداری فردیس گفت: ارتباط مستقیم مدیران با شهروندان و دریافت خواسته ها و پیشنهادات آنها که میتواند موجب پیشرفت شهر و جلب رضایتمندی افکار عمومی شود، در اولویت مجموعه مدیریت شهری قرار گرفته است.
گفتنی است مدیران شهرداری طبق جدول زیرپاسخگوی تماس های شهروندان در سامانه ۱۳۷ هستند.
روز تاریخ سمت ساعت
دوشنبه ۱۴۰۳/۰۸/۰۷ مدیر و معاونین منطقه ۱ شهرداری فردیس ۱۰،۰۰
دوشنبه ۱۴۰۳/۰۸/۱۴ مدیر و معاونین منطقه ۲ شهرداری فردیس ۱۰،۰۰
دوشنبه ۱۴۰۳/۰۸/۲۱ معاون خدمات شهری ۱۰،۰۰
دوشنبه ۱۴۰۳/۰۸/۲۸ معاون امور زیربنایی و حمل و نقل ۱۰،۰۰