سرپرست شهرداری شهرجدید هشتگرد پاسخگوی تلفنی شهروندان شد
سپیدارآنلاین: گروه شهری
در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) و تأکیدات مسئولین مبنی بر تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردم به مدیران مربوطه و پاسخگویی به درخواستها و مشکلات، برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد، در روز پنجشنبه 24 مهر ماه باحضور سرپرست شهرداری شهرجدید هشتگرد در مرکز سامانه سامد استان البرز برگزار شد.
شهروندان در تماس با سامانه سامد استانداری مشکلات و مسائل مورد نظر خود را در حوزه های مختلف شهری بیان نمودند. عمده مشکلات مطروحه در موضوعات مربوط به مساکن مهر بود. همچنين ضمن بررسی ساير مسائل و موضوعات مطروحه شهروندى، دستور لازم جهت پیگیری و رفع آن ها صادر شد.شایان ذکر است سامانه سامد در جهت پاسخگویی هرچه مناسبتر دستگاهها و در نهایت زمینهسازی مشارکت مردم در برنامهریزی، نظارت و اصلاح امور با استفاده از ظرفیت دستگاههای ستادی و اجرایی کشور ایجاد شده است و شهروندان محترم می توانند بدون مراجعه حضوری بر اساس جدول زمان بندی اعلام شده از طریق شماره تماس ۱۱۱ مسایل و مشکلات خود را در زمینه شهرجدید هشتگرد را مطرح نمایند.همچنين شهروندان محترم مى توانند موضوعات مختلف شهرى را همچون گذشته بدون مراجعه حضورى به شهردارى از طريق تماس با سامانه ١٣٧ شهرى كه سريع ترين راه جهت دريافت نظرات شهروندي و مشكلات شهري است مطرح نمايند.