21 شهریور 1403
شماره خبر: 310290

بهره برداری از تقاطع غیر همسطح شهدای غزه نقش بسزایی در هدایت ترافیک شهر دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: مدیریت شهری هر چه سریعتر نسبت به ایجاد دسترسی آزاد به دانشگاه آزاد اسلامی، هنر، پیام نور و خیابان عدل و همچنین تکمیل پروژه شهدای غزه و افتتاح مسیر کنار گذر این پروژه و خیابان ارس اقدام کند تا بازگشایی این مسیر بتواند مقداری از بار ترافیکی منطقه را همزمان با بازگشایی کاهش دهد.
حسین مهاجری با بیان این مطلب اظهارداشت: یکی از پروژه های اولویت دار شورا تقاطع غیر همسطح شهدای غزه در بلوار موذن با تقاطع جمهوری اسلامی است، این محور در راستای شمالی با اتصال به آزادراه شمالی شهر کرج درمحدوده پل B۳ قرار گرفته و درصورتی که به موقع و طبق برنامه زمان بندی افتتاح می شد می توانست نقش بسزایی در هدایت ترافیک شهری داشته باشد.
عضو شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: با توجه به اینکه تکمیل این پروژه چند ماهی با تاخیر نسبت به برنامه زمان بندی به طول خواهد انجامید، لذا طبق پیگیریها و جلسات انجام شده، مقرر شد دسترسی آزادراه شمالی به خیابان ارس تا ضلع شمالی دانشگاه آزاد و همچنین تا خیابان عدل تا قبل از مهر ماه ایجاد شود و مسیر جایگزین جهت دسترسی به دانشگاه آزاد و دانشگاه هنر و دانشگاه پیام نور و برخی ادارات این محدوده ایجاد گردد. مهاجری تصریح کرد: طبق صحبتی که اخیراً با مدیر عامل شرکت آزادراه شمالی انجام شد، وی اظهار داشت که اتصال آزادراه به بلوار ارس تا مهرماه به نتیجه نخواهد رسید. وی خطاب به شهردارتاکید کرد: پیگیریهای زیادی طی چند ماه اخیر توسط شورای شهر انجام پذیرفت و هشدارهای لازم در زمان خود داده شد و مقرر بود که این تصمیم اجرایی شود اما توسط برخی مدیران مدیریت شهری، اهمیت داده نشد. مهاجری اذعان کرد: با توجه به قرار گرفتن این پروژه در مسیر اصلی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه هنر،دانشگاه پیام نور و چند مدرسه، موسسه و مجتمع آموزشی در این محدوده، در صورت عدم دسترسی مذکور به زودی شاهد ترافیک سنگینی در این مسیر خواهیم بود لذا لازم است شهرداری محترم هر چه سریعتر نسبت به ایجاد دسترسی آزاد به دانشگاههای فوق و خیابان عدل و همچنین تکمیل پروژه شهدای غزه و افتتاح مسیر کنار گذر این پروژه و خیابان ارس اقدام کند تا بازگشایی این مسیر بتواند مقداری از بار ترافیکی منطقه را کاهش دهد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود