20 شهریور 1403
شماره خبر: 310249

پاییز کرج با شکوفایی گل های داوودی بهاری می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



زیبایی بصری و حفظ محیطی دلچسب و خاطره انگیز در کلانشهرها نیاز مبرم شهروندان در فصول مختلف سال است. هر فصل از سال زیبایی‌های خاص خود را دارد ولی جان‌بخشی به شهر در ایام مختلف سال و گلکاری فضای سبز شهری نیازی است که مدیریت شهری توجه ویژه‌ای به آن دارد.
علیرضا عاقلی از برنامه‌ریزی برای اجرای طرح استقبال از پاییز ۱۴۰3 با گل‌کاری‌های ویژه خبر داد و گفت: طبق سال‌های گذشته در نیمه دوم سال چندین نوبت گل‌کاری در سطح شهر انجام می‌شود.
این مسئول از آغاز عملیات اجرایی کاشت بیش از350هزار بوته گل داوودی در مناطق ده‌گانه شهر کرج خبر داد و گفت: گل داوودی، شاخص گل‌های پاییزه بشمار می‌رود و کاشت این‌گونه با توجه به تنوع رنگ و مقاومت و سازگاری این گل با شرایط آب و هوایی کرج در فصل سرما جلوه خاصی به معابر شهری می‌بخشد.وی تصریح کرد: با تغییر فصل طبق جدول زمان‌بندی عملیات گسترده باغبانی در پارک و بوستان‌ها و تمامی عرصه‌های سبز معابر و میدان‌ها شهر در حال انجام است تا شاهد استمرار طراوت، زیبایی و سرسبزی در نقاط مختلف شهر باشیم.رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اضافه کرد: در کنار کاشت گل داوودی و پیش از فرارسیدن پاییز کاشت دیگر گل‌های فصلی و پاییزه شامل کلم زینتی، درختچه‌های زینتی و انواع رزها در قالب طرح‌های زیبا، رنگ و بوی پاییزی به شهر می‌بخشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود