28 خرداد 1401
شماره خبر: 268910

مدیریت شهری چهارباغ با رئیس و کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان دیدار کردند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



مهندس خیری رئیس شورای اسلامی شهر چهارباغ به همراه آقایان بیات ، رستمی و افشارنیا اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس کتابدار نائب رئیس شورای اسلامی شهر با مهندس کاظمی رئیس اداره جهاد کشاورزی دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که به مناسبت ۲۷ خرداد ماه روز جهاد کشاورزی انجام شد، مهندس خیری با اشاره به اهمیت کشاورزی و توسعه بخش های مختلف آن و توجه به مسائل اقتصاد کشاورزی و پتانسیل های شهرستان چهارباغ گفت : شغل غالب مردم شهرستان در بخش کشاورزی است و شهرستان با وجود پتانسیل های بالائی که دارد هنوز در صنایع تکمیلی این امر با مشکلاتی روبرو می باشد. وی به بحث آموزشِ کشاورزان و نقش آن در تولید محصولات کشاورزی اشاره کرد و افزود: یکی از دغدغه های مهم امروز مردم، بحث اشتغالزایی است و بخش کشاورزی می تواند سهم قابل توجهی را در این راستا به خود اختصاص دهد . مدیریت شهری چهارباغ در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهاد سازندگی ،۲۷ خرداد ماه روز جهاد کشاورزی را به رئیس و پرسنل این نهاد تبریک گفتند.
مهندس کاظمی رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان چهارباغ نیز در این دیدار ضمن تقدیر از توجه مدیریت شهری چهارباغ، به ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این اداره پرداخت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود