فراگیری ارتباط سیستمی بین شهرداری کرج و دفاتر اسناد رسمی بررسی شد
سپیدارآنلاین: گروه شهری
شهرداری کرج در راستای فصل برنامه توسعه پنجم دولت الکترونیک همچنین برابر دستور العمل ماده ۱۳ آیین نامه اجرایی و بند الف ماده ۴۶ قانون پنجم توسعه همچنین خدمت رسانی بیشتر به شهروندان خواستار فراگیری ارتباط سیستمی بین شهرداری کرج و دفاتر اسناد رسمی است.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج در جلسه ای که با موضوع بررسی فراگیری ارتباط سیستمی بین شهرداری کرج و دفاتر اسناد رسمی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر ارتباط شهرداری با نظام مهندسی و دولت کاملا الکترونیکی است، این دستگاه خواستار تحقق این مهم با دفاتر اسناد رسمی نیز شده است.احدالله احمدی پرگو از جمله مزایای سیستمی شدن این ارتباط به شفافیت مکاتبات اداری و سلامت آن، ارتقای سطح گفتمان اداری، رضایتمندی بیشتر ارباب رجوع و شهروندان، کاهش سفرهای درون شهری، کاهش آلاینده ها و مسائل زیست محیطی و جلوگیری از هرگونه سو استفاده های احتمالی اشاره کرد.
این مسئول با اشاره به اینکه شهروندان در صورت ارتباط سیستمی شهرداری و دفاتر اسناد رسمی می توانند بدون مراجعه به این مراکز و از طریق سیستم، کارهای مربوط به این حوزه را انجام دهند، گفت: رفاه حال شهروندان مهمترین اولویت مجموعه مدیریت شهری است که در راستای تحقق آن تمام توان خود را به کار گرفته است.این مسئول اظهار امیدواری کرد: با اجرای هرچه سریعتر این طرح بتوانیم گامی موثر در راستای خدمت رسانی بهینه به شهروندان شهرمان برداریم.
منبع : کرج امروز