باید به شهروندان پاسخگو بود
سپیدارآنلاین: گروه شهری
رییس کمیسیون برنامه بودجه شورای شهر کرج گفت: تعامل شهرداری و شهروندان به ارتقای کیفیت خدمات منجر می شود.
فرج الله ایلیات با اشاره به رونمایی از سامانه نظام پیشنهادات شهروندی شهرداری کرج اظهار کرد: ضروری است مدیران در پاسخگویی به پیشنهاد شهروندان دقت و سرعت عمل لازم را داشته باشند.وی افزود: قبل از اطلاع رسانی برای ترویج فرهنگ استفاده از این سامانه توسط شهروندان؛ ابتدا باید تمامی ابزارهای پاسخگویی به صورت کامل مهیا شود.رییس کمیسیون برنامه بودجه شورای شهر کرج با اشاره به اینکه سامانه نظام پیشنهادات پل ارتباطی میان شهروندان و مجموعه مدیریت شهری است، گفت: عدم پاسخگویی درست و به موقع باعث نارضایتی شهروندان می شود که این موضوع با اهداف و سیاستهای مجموعه مدیریت شهری همخوانی ندارد.ایلیات اضافه کرد: به منظور کاهش مدت زمان پاسخگویی بهتر است مشکلات مربوط به سازمانها و مناطق در خود سامانه پاسخ داده شود، که این روش تعداد مراجعه شهروندان به سامانه را افزایش می دهد.این عضو شورا در پایان عنوان کرد: تلاشهای مجموعه مدیریت شهری برای افزایش مشارکت شهروندان به خوبی احساس می شود و این موضوع می تواند نوید دهنده روزهای خوب و سازندهای باشد.