سازمان مدیریت آرامستان های کرج با میز خدمت به استقبال شهروندان می رود
سپیدارآنلاین: گروه شهری
رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: استقرار میز خدمت در این سازمان ، رضایتمندی شهروندان و صرفه جویی در وقت آنها در پی دارد.
حمیدرضا عسگری با اشاره به اینکه استقرار میز خدمت موجب ارتقای سطح خدمت رسانی، افزایش اعتماد عمومی و رضایتمندی شهروندان می شود، اظهار کرد: از دیگر مزایای این طرح می توان به ایجاد تعامل و هم افزایی میان مسئولان شهری و شهروندان در زمینه رفع مشکلات اشاره کرد.این مسئول با بیان اینکه با راه اندازی میز خدمت، نیاز به مراجعه چند باره ارباب رجوع به سازمان نیست، ابراز کرد: از طریق از میز خدمت، اغلب مراجعان پاسخ سوال خود را در اولین مراجعه میگیرند و در بخشهای مختلف سازمان سرگردان نخواهند شد.وی اظهار کرد: بدون شک استقرار میز خدمت نقش بسزایی در رضایتمندی ارباب رجوع داشته و موجب تسهیل در امور خدماتی و صرفه جویی در وقت کارکنان و مردم می شود.وی در تشریح نحوه استفاده از میز خدمت در سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج، گفت: مراجعین می توانند با به صدا درآوردن زنگ نصب شده بر روی میز خدمت نسبت به دریافت جواب سوال خود توسط نزدیکترین کارشناس اقدام کنند.عسگری گفت: همچنین به منظور پیشبرد اهداف پیش روی سازمان، فرم های نظرسنجی طراحی شده و در دسترس مراجعان قرار می گیرد.وی افزود: بدون شک با بررسی نظرات شهروندان، سازمان به اهداف خود که همان خدمت رسانی با کیفیت است نزدیک تر میشود.