میز خدمت در منطقه ٢ شهرداری فردیس راه اندازی شد
سپیدارآنلاین: گروه اقتصادی
معاون مالی و اقتصادی منطقه ٢ شهرداری فردیس از راه اندازی میز خدمت به منظور خدمات بهتر و تکریم ارباب رجوع در این منطقه خبر داد.
سید رسول حسینی، معاون مالی و اقتصادی منطقه ٢ شهرداری فردیس، در مراسم راه اندازی میز خدمت در این اداره، گفت: میز خدمت بعنوان یکی از ارزشمندترین اقدامات سازمان ها و ادارات در تکریم و خدمتگزاری به ارباب رجوع تلقی می شود.معاون مالی و اقتصادی منطقه ٢ شهرداری فردیس اظهار کرد: متصدی میز خدمت در این اداره با راهنمایی خدمت مورد نظر به مراجعه کنندگان و راهنمایی های لازم، مراجعه به واحد های تخصصی را برای ارباب رجوع آسان تر می کند و از سردرگمی و اتلاف وقت آنها جلوگیری می نماید.حسینی با اشاره به تکریم ارباب رجوع در نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: میز خدمت بعنوان یک خدمت شایسته برای خدمتگزاری به مردم ایران و رعایت حقوق شهروندی محسوب می شود؛ امید است این اقدام موجب ارائه خدمات بهتر و خدمات دهی بیشتر به مردم و تکریم ارباب رجوع در این اداره شود.وی در پایان گفت: سرعت، دقت و کیفیت انجام امور مسلماً نقش زیادی در مراجعه اربابرجوع به ادارات ایفاء میکند اما مهمتر از آن نحوه رفتار و برخورد با خدمت گیرندگان است چراکه ایجاد حس اعتماد در مردم و رضایتمندی آنان از نحوه ارائه خدمات تأثیر مستقیمی در پیشرفت عملکرد آن سازمان دارد.