13 مرداد 1395
شماره خبر: 167599

تكریم ارباب رجوع ازمهمترین رسالتهای شهرداری است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تكریم ارباب رجوع ازمهمترین رسالتهای شهرداری است


مدیر منطقه 2 شهرداری کرج، با بیان اینکه تكریم ارباب رجوع در اولویت برنامه های شهرداری این منطقه قرار دارد، گفت: شهرداری به عنوان یک نهاد خدمت رسان ، باید تکریم ارباب رجوع را در اولویت کاری خود قرار دهد.
شهرام وارسته خاطرنشان کرد: باید خدمت بدون منت به شهروندان را در اولویت کاری خود قرار دهیم، زیرا مردم ما همواره در صف نخست حمایت از اصول و ارزش‌های انقلاب قرار دارند و مدیران باید با تمام توان برای رفع نیازها و مشکلات آنها تلاش کنند. وی افزود: در حوزه تکریم ارباب رجوع نیازمند فرهنگ ‌سازی هستیم؛ در این میان با برنامه ریزی دقیق در تلاش هستیم در این زمینه ضمن آگاه‌ سازی جامعه، حقوق شهروندان را به آنها آموزش دهیم. این مسئول تاکید کرد: در سال جاری باید با مدنظر قرار دادن فرامین رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداشته و روند رشد و توسعه خدمت رسانی به مردم را سرعت بخشیم. وارسته با اشاره به بازدیدهای میدانی صورت گرفته از سطح منطقه گفت: در راستای بهبود خدمات به شهروندان و به ‌منظور عملیاتی کردن موضوع تکریم حقوق ارباب‌ رجوع این بازدیدها به‌ صورت مستمر انجام خواهد شد. مدیرمنطقه 2 شهرداری کرج با تأکید بر اینکه تکریم بهترین راه ارتباطی بین مسئولان و شهروندان است و ما را در رسیدن به آرمان‌های مدیریت شهری نزدیک‌تر خواهد کرد، گفت: خدمت بدون واسطه به مردم الگوی کاری مدیریت شهری بوده و این موضوع در راستای توزیع یکپارچه خدمات به تمامی نواحی این منطقه است. وی در پایان عنوان کرد: تکریم ارباب رجوع، قانونمندی، برنامه مداری و کیفیت خدمات رسانی و رسیدگی به درخواست شهروندان در کمترین زمان ممکن را در برنامه کاری این منطقه قرار دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود