28 مهر 1397
شماره خبر: 203678

ایحاد "کمیته نما" در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ایحاد "کمیته نما" در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج


معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از ایجاد کمیته نما برای یکپارچه سازی نمای ساختمان های سطح شهر، خبر داد.
احدالله احمدی پرگو با تاکید بر تلاش برای ارتقای سطح خدمات رسانی به شهروندان، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری تلاش می کند در راستای تسهیل در رسیدگی به امور اداری شهروندان، روند پیگیری پرونده ها به صورت الکترونیکی را دنبال و آن را به تکامل برساند. معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج با تاکید بر این که برای تحقق بهتر موضوع مناطق دهگانه نیز باید پای کار باشند، ادامه داد: این معاونت به طور جدی روند پیگیری پرونده ها به صورت الکترونیکی را دنبال می کند.
ایجاد کمیته نما در معاونت شهرسازی و معماری
پرگو در بخش دیگری از صحبت های خود به ایجاد کمیته نما در ستاد مرکزی شهرسازی و معماری اشاره کرد و افزود: معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج قصد دارد جهت یکپارچه سازی نماهای ساختمان های سطح شهر و ابلاغ دستور العمل های مشترک به تمامی مناطق و سازمان ها این کمیته را تشکیل دهد. به گفته معاون شهرسازی؛ این کمیته در جهت نظم بخشی و ایجاد انضباط شهری مثمرثمر خواهد بود.
گسل های زلزله در کرج شناسایی می شوند
معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج در این ارتباط، گفت: یکی از مهمترین برنامه های حوزه شهرسازی و معماری شهرداری کرج شناسایی گسل های زلزله و نحوه ی ارتباط آن ها با تراکم هایِ ساختمان سازی است. پرگو ادامه داد: با شناسایی دقیق گسل های زلزله در شهر کرج مسئولان حوزه ی شهرسازی مناطق باید با احتیاط بیشتری اقدام به صدور مجوز کنند تا شهروندان در معرض خطرهای کمتری قرار بگیرند.
اتوماسیونی شدن پرونده های کمیسسیون ماده صد
پرگو به راه اندازی هرچه سریعتر بخش اتوماسیون پرونده های کمیسیون ماده صد اشاره کرد و یادآور شد: پیگیری این موضوع یکی از خدمات مهمی است که مجموعه مدیریت شهری می تواند برای شهروندان داشته باشد. وی گفت: معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج برای ارایه خدمات مناسب به شهروندان نهایت توان و تلاش خود را بکار خواهد گرفت.


ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود