2 اردیبهشت 1397
شماره خبر: 194099

تسریع درارایه خدمات به شهروندان با راه اندازی دفاتر پیشخوان خدمات الکترونیک

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تسریع درارایه خدمات به شهروندان با راه اندازی دفاتر پیشخوان خدمات الکترونیک



سرپرست منطقه 9 شهرداری کرج، از راه اندازی دفاترپیشخوان خدمات الکترونیک در راستای بروز رسانی اتوماسیون پرونده ها وحذف فیزکی تشریفات اداری در خصوص خدمات دهی هرچه بهتر به شهروندان خبرداد.
عباس حق محمد لو گفت: با راه اندازی دفاتر پیشخوان خدمات الکترونیک مراجعات مردمی کاهش و ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان از سوء استفاده های احتمالی نیز پیشگیری به عمل می آید.وی راه اندازی سامانه های پرداخت الکترونیکی، خدمات الکترونیکی ارائه شده از طریق درگاه جامع شهرداری کرج، سامانه های عوارض خودروو 137، دبیرخانه بدون کاغذ، اتوماسیون شهرسازی، نوسازی، درآمد و اصناف، اطلس فرهنگی شهر کرج، سامانه مدیریت پروژه ها، ابزارهای هوشمندی کسب و کار را به عنوان بخشی از دستاوردهای دفاتر پیش خوان شهرداری ها عنوان کرد.این مسئول گفت: با توجه به این که بیشترین درخواست و موضوع مراجعه های شهروندان به شهرداری های مناطق، پاسخ به استعلام ها و صدور پروانه ساختمانی است، مکانیزه شدن این خدمات، حذف لایه ها و سطوح اداری و به دنبال آن حذف کاغذبازی و در نهایت تحقق مشتری مداری را به دنبال خواهد داشت.وی ادامه داد:همچنین انجام مراحل صدور پروانه ساختمانی و پرداخت عوارض های مختلف از طریق اینترنت، حذف روند اداری مربوط به پرونده های شهرداری و کاهش رفت و آمد فیزیکی به دیکر سازمان ها از دیگر مزایای شهرداری الکترونیک به شمار می آید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود