25 بهمن 1396
شماره خبر: 191447

منطقه 7 برای عبور از بحران های احتمالی ناشی از بارندگی آماده شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

منطقه 7 برای عبور از بحران های احتمالی ناشی از بارندگی آماده شد


سرپرست منطقه 7 شهرداری کرج از آماده باش عوامل شهرداری و ماشین آلات موجود جهت رفع مشکلات احتمالی نقاط حساس و پرخطر بر اثر بارندگی خبر داد.
اسماعیل نادربیگی گفت: بلوار موذن بین خیابان دانشگاه و شهرک جهازیا، خروجی جاده محمودآباد به موذن راست گرد، فاز یک خیابان های سوم و پنجم و فاز دو خیابان های چهارم و هفتم خیابان اصلی رجایی شهر از جمله نقاط حساس و پرخطر در زمان آبگرفتگی به شمار می روند. وی افزود: از دیگر نقاط حساس می توان به ورودی شهرک سپهر ابتدای بلوار رستاخیز از سمت بلوار موذن، پل های ورودی خیابان های هشتم و نهم بلوار استقلال، دو طرف جوی بلوار انقلاب از بلوار موذن تا تقاطع داریوش و نیز بلوار موذن نبش خیابان های اشتراکی و پیروزی اشاره کرد. سرپرست منطقه 7 شهرداری کرج، جوی تقاطع خیابان داریوش و انقلاب و همچنین جوی بلوار باغستان از حیدرآباد تا بلوار موذن را از دیگر نقاط آبگیر عنوان کرد و اظهار داشت: ارائه 700 گونی شن و ماسه معادل هفت هزار کیلو در سطح منطقه اعم از بلوارها، چهارراه ها، تقاطعات و مقابل مدارس و ارائه یک هزار و 500 کیسه نمک پنج کیلویی برای زمان بحران آبگرفتگی سطح منطقه صورت گرفته است. این مسئول بیان کرد: پنج عدد کامیون جهت پاکسازی منحول، دو لودر جهت جمع آوری نخاله های با حجم بالا، بابت کت برای جمع آوری نخاله ها، یک عدد بیل بکهو برای جمع آوری لجن ها از منحول نبش حیدرآباد و یک عدد بیل بک جهت لایروبی در سطح منطقه در حال کار هستند. نادربیگی همچنین مطرح کرد: 10 نفر مستقر در پست های ضروری، 10 نفر مستقر در سکوی محمودآباد جهت پر کردن کیسه های شن و ماسه، 60 نفر آماده باش و 140 نفر در حال انجام کار در سطح منطقه حضور دارند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: دو عدد تانکر لجن کش و یک دستگاه ماشین لوله بازکن نیز در زمان بحران آبگرفتگی مورد نیاز می باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود