8 بهمن 1396
شماره خبر: 190564

حدود5 هزار تن ماسه و نمک در خیابان های کرج پخش شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

حدود5 هزار تن ماسه و نمک در خیابان های کرج پخش شد


قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری کرج، از پخش نزدیک به سه هزار تن ماسه و دو هزار تن نمک صنعتی در خیابان ها و کوچه های شهر کرج در طول دو شبانه روز گذشته خبر داد.
اصغر نصیری د، با اعلام اینکه در این دو شبانه روز که شاهد بارش سنگین برف در شهر کرج بودیم، میزان برودت هوا تا 11 درجه سانتیگراد کاهش پیدا کرد که این امر خدمات رسانی را با مشکلات زیادی روبرو کرد.
وی با تاکید بر اینکه شهرداری کرج با همه ظرفیت های خود اعم از نیروی انسانی و ماشین آلات فنی و تخصصی، در سطح شهر حاضر شد، افزود: تعداد یک هزار و 830 کارگر خدمات شهری و 850 نفر نیروی کارگر فضای سبز در این روزها خدمات رسانی به شهروندان و برف روبی از معابر و فضای سبز را به عهده داشتند. نصیری بیان داشت: مرحله اول برف روبی در معابر اصلی و سپس در معابر درجه یک و دو انجام شده است.
به گفته این مسئول، در مجموع نزدیک به 5 هزار تن ماسه و نمک در معابر شهر تخلیه شده که تلاش کردیم به منظور ایجاد اصطکاک بیشتر در خیابان ها بیشتر از ماسه استفاده کنیم. بر همین اساس حدود سه هزار تن ماسه و دو هزار تن نمک در معابر شهر پاشیده شده است. قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری کرج، با تقدیر از همشهریان و مشارکت آنها در کاهش آسیب ها و کمک به رفع مشکلات شهر، اذعان داشت: میزان بالای بارش ها و شدت ترافیک باعث کاهش سرعت خدمات رسانی به شهروندان شد که ضمن تشکر از سعه صدر آنان، تقاضا داریم همراهی و مشارکت خود را با مدیریت شهری ادامه دهند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود