10 مرداد 1396
شماره خبر: 181853

ارتقاء ناوگان حمل و نقل شهری از اهم وظایف مدیریت شهری کرج است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ارتقاء ناوگان حمل و نقل شهری از اهم وظایف مدیریت شهری کرج است


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت: تاثیر توسعه سازی ناوگان حمل و نقل عمومی بر کاهش مشکلات ترافیکی در کلان شهرها از جمله شهر کرج امری بی بدیل است.
محمد صادق باغستانی بیان داشت: با توجه به گسترش روز افزون جمعیت و مهاجر پذیری کلانشهر ها، لزوم توجه بیشتر به ناوگان حمل و نقل شهری از سوی مسئولان مربوطه احساس می شود.
این مسئول عنوان کرد: راهکار عملی برای جلوگیری از گستردگی معضل ترافیک و پدید آمدن شرایط ترافیکی مشابه تهران در استان نوپای البرز، ترویج فرهنگ بهره‌گیری از ناوگان حمل و نقل عمومی و فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم برای برای استفاده بهینه از آن است. وی افزود: تلاش برای توسعه زیرساخت های ترافیکی و ترویج فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی می تواند گامی بزرگ در جهت عدم برخورد با پدیده غیرقابل کنترلی به نام ترافیک آنهم در نوع حاد که امروزه در تهران شاهد آن هستیم باشد. باغستانی خاطر نشان کرد: اجرای طرح توسعه سازی ناوگان حمل و نقل عمومی و افزایش رغبت شهروندان به استفاده از این وسایل نقلیه بجای خودروهای شخصی نیاز به حمایت های قانونی و مالی از سوی دولت و سایر ارگان های ذیربط دارد. عضو شورای اسلامی شهر کرج در پایان بیان کرد: امیدواریم با هماهنگی و همکاری کلیه مسئولین ذیربط در این زمینه شاهد رشد و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در آینده نزدیک باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود