13 خرداد 1395
شماره خبر: 164196

گسترش شبکه های بزرگراهی حلال مشکلات ترافیکی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

گسترش شبکه های بزرگراهی حلال مشکلات ترافیکی است


سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه اجرای کمربندی و بزرگراهها به روانسازی ترافیک کمک می کند گفت: گسترش شبکه های بزرگراهی حلال مشکلات ترافیکی است.
غفور قاسمپور با بیان اینکه مشکل اصلی ترافیک کرج در محدوده ی داخلی شهر است، گفت: شهرداری کرج با هزینه ی بالغ بر 500 میلیارد تومان اقدام به ساخت چندین تقاطع غیر همسطح نموده است اما آنچه مهم است توجه به احداث کمر بندی ها می باشد چرا که مشکل عمده در محدوده ی داخلی شهر است بنابراین احداث بزرگراه شمالی به عنوان یک پروژه ی فراملی راه حل مناسبی در این راستا خواهد بود.
عضو شورای شهر کرج در ادامه به واگذاری اراضی شهری جهت تهیه نقدینگی به منظور پیشبرد پروژه های عمرانی اشاره و عنوان کرد: گرچه بنده به شخصه با واگذاری و فروش سرمایه های شهر مخالفم اما چاره ای نیست و ما هدفی جز عبور از گردنه های سخت و دشوار کنونی نداریم و همانطور که استحضار دارید، اکنون فروش قطعاتی از اراضی سرمایه ای به سیاست ثابت بسیاری از نهادهای دولتی و خصوصی تبدیل شده است. در این بین، آنچه اهمیت دارد حفظ حیات شهر و تداوم خدمت رسانی جهادی به شهروندان است و اینکه پیمانکاران مقداری بالاتر از حد معقول سود کنند، چیزی نیست که ذهن ما را به خود مشغول سازد یا اجازه دهیم که موضوعات بزرگ و کلان در سایه کارهای کوچک قرار گیرند. سخنگوی شورای شهر کرج از محرومیت زدایی و ارتقای سرانه های خدماتی در محلات کم برخوردار شهر به عنوان یکی از سیاست های کلیدی و راهبردی پارلمان محلی یاد کرد و افزود: اکنون میزان رضایتمندی مردم از عملکرد و اقدامات مدیریت شهری قابل قبول است و بسیاری از اموری که در گذشته قفل شده بودند، در حال مدیریت و مرتفع شدن می باشند. به گفته قاسم پور، شهردار کنونی کرج که مسئولیت های ملی را عهده دار بوده و فردی با تجربه و با سابقه به شمار می رود، به واسطه حضور جهادی در عرصه های خدمت رسانی و همراهی کامل با سیاست های شورای اسلامی شهر، زمینه ساز اجرای اقدامات متعددی در شهر بوده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود