10 دی 1394
شماره خبر: 155620

پیشگیری از موازی کاریهای اداری راهکار مدیریت بهینه هزینه ها است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پیشگیری از موازی کاریهای اداری راهکار مدیریت بهینه هزینه ها است


معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج گفت: حوزه مالی شهرداری این کلانشهر در راستای مدیریت بهینه هزینه ها، اقدامات لازم را به منظور برگزاری مراسم های مناسبتی برنامه ریزی می کند تا از موازی کاری حوزه ها در این زمینه جلوگیری نماید.
فرج الله ایلیات با اشاره به این مطلب عنوان کرد: معاونت مالی اقتصادی شهرداری کرج همواره برابر با بودجه مصوب این دستگاه، اقدامات لازم را در زمان مقرر به حوزه های مرتبط برای انجام امور خاص از جمله اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در سطح شهر متذکر می شود تا به این وسیله بدون موازی کاری ها و صرف هزینه های اضافی مراسم ملی و مذهبی برگزار شوند. معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج اظهار داشت: این معاونت برابر با بخش نامه ها و دستورالعمل های اتخاذ شده از حوزه هایی مانند معاونت فرهنگی اجتماعی، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی، بسیج، روابط عمومی شهرداری این کلانشهر و... درخواست می کند تا از انجام موازی کاری هایی که منجر به هزینه های گزاف برای این دستگاه می شود خودداری کنند و از فعالیت های تکراری بپرهیزند. ایلیات افزود: این امر در سطح مناطق 12گانه و سازمان های تابعه شهرداری کرج نیز با جدیت دنبال می شود و تذکرات لازم در این زمینه به مسئولان ذیربط داده می شود تا بدین وسیله بودجه های مصوب شده برای هر یک از حوزه های شهرداری صرف خدمات رسانی در زمینه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و دیگر خدمات شود تا شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر شهر و جلب رضایت شهروندان باشیم. این مسئول ارشد شهری در بخشی دیگر از سخنان خود به برگزاری جلسات متعدد از سوی مدیریت امور مالی شهرداری کرج در ستاد مرکزی با محوریت حضور مدیر و جانشین امور مالی و رئیس حسابداری مناطق 12گانه شهرداری این کلانشهر اشاره کرد.
وی گفت: در این جلسات پرداخت به موقع کسورات قانونی (بیمه و مالیات)، حساب های فی ما بین، صورت مغایرت های بانکی و اختلاف و اصلاح حساب ها مورد بررسی قرار می گیرد و آموزش حضوری معاونان در خصوص نحوه ثبت حساب ها و تاکید بر رعایت رویه های یکسان از سوی معاونت های مالی مناطق انجام می شود. معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج در پایان با اشاره به فعالیت ها و اقدامات گوناگون شهرداری در تمامی حوزه ها، نقش و اهمیت عملکرد این معاونت و نحوه فعالیت و جذب درآمد های این بخش را یادآور شد و افزود: داشتن برنامه ريزي دقیق و کارآمد براي این معاونت از ضروريات اجتناب ناپذيری می باشد که نقش بسزايي در برنامه ريزي، هماهنگي و کنترل فعاليتهاي دستگاه داشته و به پویایی هر چه بیشتر آن برای عمران و آبادانی شهر کمک شایانی می کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود