16 شهریور 1393
شماره خبر: 128827

نمایشگاه گل و گیاه ورودی كرج تعیین تكلیف شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نمایشگاه گل و گیاه ورودی كرج تعیین تكلیف شود


رئیس شورای اسلامی اسلامی کرج خواستار تعیین تکلیف مکان نمایشگاه دائمی گل و گیاه این کلانشهر در پل فردیس شد و گفت: مسئولان مربوطه اهتمام ویژه ای برای تحقق این مهم داشته باشند.
محمود دادگو ظهر امروز در مراسم افتتاح سومین نمایشگاه گل و گیاه تعامل و اتحاد اعضای شورای اسلامی و مدیریت شهری را بسیار ارزنده توصیف کرد و اظهار داشت: در سایه این اتحاد موفقیتهای چشمگیری حاصل شد، همچنین در اننخابات هیئت رئیسه شورا بر خلاف تصورات، یکپارچگی اعضا نشان داد شهر به سوی پیشرفت و توسعه گام برمی دارد.
این مسئول با اشاره به استفاده مناسب سازمان پارکها از فضای هشت هکتاری باغ گلها در ایجاد محیطی آرامش بخش و کارآمد در حوزه گل و گیاه عنوان کرد: پارک شهید چمران با احتساب حاشیه رودخانه حدود 40 هکتار وسعت دارد که می توان از این پتانسیل استفاده ای بهینه داشت. وی افزود: در تمام دنیا زیباییهای حاشیه رودخانه را در معرض دید می گذارند اما در این شهر راه و شهرسازی اقدام به دیوارکشی در حاشیه رودخانه می کند البته در شورای سوم از ادامه این اقدام جلوگیری شد. دادگو گفت: حدود 500 متر پایین تر از پارک چمران، نمایشگاه دائمی گل و گیاه کشاورزی قرار دارد که متاسفانه 17 سال برای تحویل این مکان در حال مکاتبه هستیم، اگر این امر تحقق پیدا کند می توان زیباترین پارک کشور را در نمای ورودی کرج احداث کرد. رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تلاش سازمان فضای سبز در افزایش سرانه های این حوزه پیشنهاد داد: نمایشگاه گل و گیاه به سایر پارکهای شهر تعمیم داده شود، باید از پتاسیل موجود در نقاط دیگر شهر نیز برای بهبود محیط زندگی و شادسازی شهروندان نهایت بهره را برد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود