9 تیر 1393
شماره خبر: 125016

شهر از ایده آل های زیست محیطی فاصله دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شهر از ایده آل های زیست محیطی فاصله دارد


رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر کرج، به فاصله بسیار شهر از ایده آل های زیست محیطی اشاره کرد و از مسئولان خواست به ساماندهی وضع موجود شهر در زمینه زیستی پرداخته و از آرمانگرایی و بیان سخنان شعاری بپرهیزند.
فاطمه اسکندری در جلسه کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر که با دعوت از اثرگذاران و مسئولان این حوزه برگزار شد، این نکته را ذکر و اعلام کرد: خروجی داشتن جلسات در کنار به دست آمدن حاصل و نتیجه ای ارزشمند از این گونه نشست ها مد نظر است، نه ایراد سخنانی شعاری یا بیان آسیب ها و مشکلاتی که همه به آن واقف اند. اسکندری با تاکید بر اینکه شرایط فعلی، ما را مجاب به تدبیر و اتخاذ تصمیماتی جدی و عاجل برای بهبود کیفیت هوای تنفسی شهروندان می کند، چاره اندیشی برای پیشگیری از این امر را نیازمند وقت و دقت بیشتر دانست که محور آن آموزش و فرهنگسازی است.
توسعه پایدار شهری حاصل اعتماد و اطمینان مردم به مجموعه دستگاه ها است
عضو شورای اسلامی شهر توسعه پایدار شهری را حاصل اعتماد و اطمینان مردم به مجموعه دستگاه ها از جمله مدیریت شهری دانست و افزود: باید با بیان حقایق و در جریان قرار دادن آنها درباره وضعیت موجود، نوعی احترام به حقوق شهروندان و اهمیت قائل شدن برای آنها است. به گفته اسکندری، جلسات دارای خروجی های بلندمدت و کوتاه مدت هستند که خروجی های بلندمدت نیازمند تهیه زیرساخت داشته و باید برای تامین این زیرساخت ها اقدام نماییم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود