13 بهمن 1392
شماره خبر: 115322

خرد جمعی در حفظ محیط زیست به کار بسته می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

خرد جمعی در حفظ محیط زیست به کار بسته می شود


عضو شورای اسلامی شهر کرج تشکیل کارگروه حفظ محیط زیست را مبنی بر بهره گیری از خرد جمعی و جذب ایده های ارزشمند و تاثیرگذار در این حوزه خواند.
فاطمه اسکندری در جلسه ای که با هدف بررسی راهکارهای حفظ محیط زیست و ارتقای سلامت زیست محیطی شهروندان تشکیل شده بود، این مطلب را عنوان کرد. اسکندری با تاکید بر اینکه خرد جمعی و جمع آوری ایده ها و افکار می تواند راهگشای ارائه بهترین عملکرد باشد، تصریح کرد: اهتمام این کارگروه بر کاهش آلودگی محیط زیست گذاشته شده و حاضرین باید بکوشند بهترین ایده ها و پیشنهادات کاربردی خود را در این فضا ارائه دهند. وی با اشاره به اختیارات کارگروه فوق، خطاب به حاضرین اذعان داشت: ایده از شما، تصویب راهکارها از شورا و اجرای کار از شهرداری و دستگاه های متولی و مسئول. رئیس کمیسیون حفظ محیط زیست شورای اسلامی شهر، یادآور شد: مشکلات و دغدغه های حاضرین در حیطه اختیارات این کارگروه طرح و جمع بندی می شود تا برای اجرا مراحل قانونی خود را طی نماید.
کارگروه تخصصی می شود
اسکندری ضرورت تشکیل کارگروه های تخصصی را نیز یادآور شد و ادامه داد: ادامه دادن تخصصی کارگروه ها راهکاری برای رسیدن به موفقیت است. وی حفاظت از محیط زیست را وظیفه همه شهروندان خواند و اذعان داشت: طبق اصل پنجم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، وظیفه همه شهروندان حفاظت از محیط زیست است. همچنین طبق تاکیدات مقام معظم رهبری، کوشش و اقدام برای رفع مشکلات زیست محیطی از مهمترین وظایف مسئولان به شمار می آید. اسکندری در پایان ضمن تقدیر از حضور مدعوین و استقبال آنان از

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود