23 بهمن 1392
شماره خبر: 116170

اجرای 9 نمایش خیابانی در مسیرهای راهپیمایی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای 9 نمایش خیابانی در مسیرهای راهپیمایی


برای نخستین بار در شهر و استان، همزمان با بزرگترین گردهم آیی مردمی در معابر شهر برای اعلام دلبستگی به آرمان های انقلاب، خیابان های شهر به صحنه اجرای نمایش های خیابانی تبدیل شد.
یکی از اهداف سازمان فرهنگی شهرداری کرج، بررسی و عمق بخشی به اهداف شکل گیری انقلاب اسلامی و آرمان های آن بود که بر اساس آن، برپایی نمایش های خیابانی در مسیر راهپیمایی مردم انقلابی را در دستور کار خود قرار داد. حضور اهالی نمایش و تئاتر استان و شهرستان در این نمایش ها، توانست جمعی از شهروندان را دور خود جمع کرده و نگاه آنان را به ارزش ها، خواسته ها و اهداف انقلاب و صحنه های مرتبط با آن جلب کند. این نمایش ها که به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و با همراهی اهالی هنر نمایش استان به اجرا در آمد در طول مسیر راهپیمایی توجه شرکت کنندگان و راهپیمایان را به خود جلب می کرد.
توقف ورزشی ها در ایستگاه ورزشی
از دیگر اقدامات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج در این روز راه اندازی ایستگاه ورزشی بود که علاقمندان زیادی را به سمت خود کشید.در این ایستگاه، امکانات ورزش هایی چون دارت، تنیس روی میز و فوتبال دستی برای علاقمندان پیش بینی شده و شهروندان برای شرکت در ورزش ها مشارکتی باشکوه داشتند. این ایستگاه ورزشی جنب تالار شهیدان نژادفلاح برپا شده و راهپیمایان را برای حضوری با انگیزه و پر انرژی در ادامه مسیر، مهیا می کرد.
ایستگاه کتاب و فروش نیم بها
ایستگاه کتاب نیز که با مشارکت سازمان فرهنگی درمسیر میدان شهدا تا سپاه واقع شده و نسبت به ارائه کتب به شهروندان با 50 درصد تخفیف اقدام می کرد، حرکت مبتکرانه ای از سوی این سازمان بود تا پیام آور این نکته باشد که انقلاب اسلامی ایران انقلابی بر مبنای هیجانات و احساسات نبود؛ که

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود