6 خرداد 1403
شماره خبر: 305330

کلاهبرداری با شگرد تخفیف ویژه

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

کلاهبرداری با شگرد تخفیف ویژه


شخصي که با شگرد اعطاي تخفيفات ويژه در سايت ديوار اقدام به کلاهبرداري 2 و نيم ميلياردي از يک شهروند کرده بود، توسط پليس فتاي استان شناسايي و دستگير شد.
سرهنگ "پيمان لطيفي" در خصوص اين خبر بيان داشت: به دنبال ارجاع يک فقره پرونده کلاهبرداري از طريق سايت ديوار به پليس فتاي استان، تيم ويژه اي از کارشناسان اين پليس براي بررسي موضوع تشکيل شد. وي افزود: بررسي‌هاي اوليه ماموران حکايت از اين داشت که مالباخته از طريق سايت ديوار با شخصي ناشناس در زمينه فروش "ام دي اف" آشنا و نام برده با شگرد اعطاي تخفيفات ويژه مبلغ حدود 2 و نيم ميليارد ريال را به عنوان بيعانه دريافت و ديگر پاسخ شاکي پرونده را نداده است. معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامي استان البرز اضافه کرد: بلافاصله ماموران با هماهنگي مقام قضائي حساب‌هاي مقصد وجوه کلاهبرداري شده را مسدود و با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي هويت و مخفيگاه متهم مورد نظر را شناسايي کردند. اين مقام انتظامي تصريح کرد: در ادامه ماموران با دريافت نيابت قضائي به شهرستان شهريار که مخفيگاه متهم در آنجا قرار داشت اعزام و در يک عمليات غافلگيرانه متهم را دستگير کردند.
سرهنگ لطيفي با بيان اينکه متهم پس از اقرار به جرمش با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد، خاطرنشان ساخت: شهروندان نيز بايد توجه داشته باشند که نبايد به هيچ وجه وجوهي را تحت عنوان بيعانه به حساب افراد ناشناس واريز کنند‌.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود