30 مرداد 1396
شماره خبر: 182785

دستگیری سارقان به عنف و کشف اموال سرقتی در فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

 دستگیری سارقان به عنف و کشف اموال سرقتی در فردیس

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس اعلام کرد: 2 عضو باند سرقت به عنف در این شهرستان دستگیر شدند.
سرهنگ ایوب احمدی افزود: در پی وصول یک فقره پرونده مبنی بر انجام سرقت به عنف به پلیس آگاهی این شهرستان موضوع در دستور کار کارآگاهان شعبه مبارزه با جرائم جنایی این پلیس قرار گرفت.
وی گفت: سارقان 2 فرد مسلح به سلاح سرد بودند که با چهره پوشیده اقدام به سرقت جواهرات کرده و قصد اذیت و آزار او را داشتند که به دلیل مقاومت وی موفق نشده وبا طلا ها واموال مسروقه اقدام به فرار کردند. احمدی بیان داشت:با توجه به اهمیت موضوع اکیپی از ماموران به همراه تیم تخصصی محل را مورد بررسی قرارداده که باانجام تحقیقات میدانی از آن جایی که این افراد چهره خود را پوشانده بودند ماموران موفق به ترسیم چهره فرضی آنها نشده و اقدام به انجام بررسی های فنی و بهره گیری از شیوه های تخصصی پلیسی کردند تاموفق به کشف هویت اصلی و مخفیگاه سارقان شدند. وی افزود: ماموران پس از اطمینان از حضور سارقان در مخفیگاه با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آنها کلیه اموال مسروقه را کشف کردند. احمدی گفت: متهمان پس از دستگیری به پلیس آگاهی منتقل شدند و مورد بازجویی قرار گرفتند. فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در خصوص شگرد سارقان افزود: سارقان باتوجه به اشراف اطلاعاتی نسبت به ساعات تردد و تنها بودن شاکیه اقدام به سرقت کرده و به جهت عدم شناسایی چهره هایشان را پوشانده و حتی لهجه و گویش خود را نیز به عمد تغییر داده و همچنین اقدام به تهدید شاکی در خصوص عدم مراجعه به پلیس کرده بودند.
احمدی افزود: پس از بازجویی و تکمیل پرونده و اعتراف متهمان هر دو سارقان به دادسرا منتقل و سپس جهت گذراندن دوران محکومیت به زندان معرفی شدند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود