8 مرداد 1391
شماره خبر: 9573

مسابقات قرآنی ویژه كودكان و نوجوانان در استان البرز برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مسابقات قرآنی ویژه كودكان و نوجوانان در استان البرز برگزار می شود

سپیدار آنلاین: همزمان با ایام ماه مبارك رمضان اولین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن كریم ویژه كودكان ونوجوانان 4 تا 16 ساله در كانون پرورش فكری كودكان ونوجوانان استان البرز برگزار می شود.
مدیركل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان البرز گفت: كودكان 4 تا 6 سال با حفظ و قرائت سوره قدر،7 تا 11 سال حفظ و قرائت آیة الكرسی و نوجوانان 12 تا 16 سال نیز با حفظ و قرائت سوره واقعه می توانند در این دوره از مسابقات شركت كنند. 'صفی الله رمضانخانی' افزود: اعضا كانون و سایر كودكان ونوجوانان علاقه مند استان البرز،جهت ثبت نام می توانند تا پایان روز 17 مرداد ماه 91 به مراكز كانون پرورش فكری كودكان نوجوانان در سطح استان مراجعه كرده و یا با شماره تلفن های 32826113-32826112 تماس حاصل كنند.
وی اظهار داشت: از آن جایی كه یكی از راه های تشویق ، ترغیب و ترویج فعالیت های قرآنی ، برگزاری مسابقات وجشنواره های قرآنی است در ماه رمضان امسال سعی نموده ایم كه این مسابقات را با هدف یادگیری محتوایی و نهادینه كردن عمل به قرآن در بین كودكان ونوجوانان اجرا كنیم. وی افزود: این مسابقات با شیوه جذاب اجرا خواهند شد و هم چنین كودكان ونوجوانان می توانند آثارشان را در بخش جنبی جشنواره كه شامل كارگاه های تصویر گری ،خوشنویسی،نقاشی و ادبی مرتبط با مفاهیم آیات ذكر شده است ارائه دهند. مشاور استاندار گفت: از برگزیدگان این مسابقات با هدایای نفیسی تجلیل خواهد شد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود