8 بهمن 1390
شماره خبر: 4431

البرز میزبان بخشی از موسیقی بین المللی فجر/اکران تمامی فیلمهای جشنوراره در استان

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

البرز میزبان بخشی از موسیقی بین المللی فجر/اکران تمامی فیلمهای جشنوراره در استان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد البرز اظهار داشت : فجر انقلاب باید شادی و نشاط را برای مردم به ارمغان بیاورد و در این خصوص استان البرز میزبان بخشی از موسیقی بین المللی فجر خواهد بود و تمامی فیلمهای جشنواره فجر نیز در البرز اکران می شود.
قادر آشنا در نشست خبری با موضوع برنامه های دهه فجر اظهار داشت: در البرز بدلیل کثرت قومیت ها ( ایران کوچک )، انجمن موسیقی البرز با مدیریت استاد ذوالفنون در حال آماده سازی است. آشنا گفت: این انجمن موسیقی در چهار گروه و با تنوع سبک ها ، مطابق با انواع سلیقه ها و علایق را در نظر خواهد گرفته است.
100 درصد فیلم های جشنواره فجر در استان البرز اکران خواهد شد
مدیرکل ارشاد استان البرز از جشنواره فیلم فجر به عنوان مهمترین اتفاق سینمایی کشور یاد کرد و گفت: این جشنواره هر ساله بصورت متمرکز در تهران برگزار می شده است ؛ بدلیل پتانسیل های استان البرز واستفاده راحت مردم از برنامه های فجر، فیلم ها و کارگردانان خوب کشور ؛ در تفاهم نامه ای که به امضا رسیده است 50 درصد فیلم های بخش مسابقه فجر در استان البرز اکران خواهد شد و تلاش می شود این رقم به 100 در صد برسد. وی افزود : کم سابقه بوده است که در یک استان این تعداد برنامه ملی و بین المللی اجرا شود.
البرز میزبان 27 کشور از هنرمندان تجسمی کار
قادر آشنا در ادامه از حضور 27 کشور در بخش هنرهای تجسمی خبر دادو گفت: این هنرمندان از 27 کشور جهان آثار نقاشی ، کاریکاتور و تجسمی خود را در جشنواره فجر استان البرز به نمایش خواهند گذاشت. وی افزود: علاوه بر این در حوزه هنر ، همایش تخصصی هنر –معنویت –انقلاب اسلامی، نمایشگاه برزگ تجسمی انقلاب اسلامی در استان البرز و شهرستانهای سراسر این استان برگزار خواهد شد .



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود