10 مهر 1403
شماره خبر: 311443

رویداد فرهنگی و قرآنی " رمان" در استان البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



رویداد فرهنگی و قرآنی "رمان" به همراه تجلیل از دانش‌آموزان منتخب قرآنی با حضور فتح‌اللهی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز و سایر مسئولین برگزار شد.
سردار فتح‌اللهی در این آئین بیان کرد:رویداد فرهنگی و قرآنی رمان مخفف «رویداد معرفتی اسلام ناب» یک رویداد جذاب دانش‌آموزی به‌صورت مسابقه گروهی با محوریت قرآن، عترت و نماز است.
وی افزود: رویداد رمان در واقع اولین برنامه در حوزه قرآن و عترت است که می‌خواهد در میان دانش آموزان جذابیت به وجود بیاورد و بصیرت را در بین آنان و مخاطبان بازتاب دهد.معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: این رویداد پنج محور دارد که عبارت‌ است از فرازخوانی آیات قرآن، حفظ موضوعی، تفسیر آیات، نماز و نکات مربوطه و سیره معصومین(ع) و بزرگواران که دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی تا دوازدهم متوسطه درگروه‌های ۵نفره می‌توانند شرکت کنند و ۴ تیم ۵ نفره ذیل این ۵ محور با یکدیگر مسابقه می‌دهند.فتح‌اللهی اظهار کرد: شروع رویداد از مهر ماه خواهد بود و تا پایان سال، ۶۴ تیم شامل ۳۲ تیم دختر و ۳۲ تیم پسر با هم رقابت خواهند کرد و در پایان، تیم های قهرمان در دو بخش دختران و پسران معرفی خواهند شد. ضمن اینکه امسال پس از اینکه مدیران با شرکت در این رویداد آشنایی کامل پیدا کردند، ان‌شاءالله از سال آینده حداقل هر مدرسه، یک تیم قرآنی و اهل بیتی خواهد داشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود