5 مرداد 1401
شماره خبر: 270724

۲ دانش آموز البرزی در مسابقات کشوری قرآن حائز رتبه شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: ۲ دانش آموز این استان در چهلمین دوره مسابقات قرآنی دانش‌آموزی کشور حائز رتبه شدند.
« سردار فتح الهی » اظهارداشت: امیرحسین جعفرزاده پایه دوازدهم از آموزش و پرورش ناحیه چهارکرج رتبه اول قرائت تحقیق را کسب کرد.وی خاطرنشان کرد: امیرحسین امجدیان دانش آموزپایه دهم از آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد نیز در این دوره از مسابقات رتبه دوم مداحی را به خود اختصاص داد.معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه هفت نفراز دانش آموزان پسر این استان به مسابقات کشوری در بخش آوایی به میزبانی آذربایجان شرقی اعزام شدند، یادآورشد: در چهلمین دوره مسابقات قرآنی دانش‌آموزی کشور۴۰۰ پسر و ۳۰۰ دختر شرکت کرده اند.
فتح الهی تصریح کرد: در بخش دختران نیز هفت دانش آموز برای شرکت در چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز به سرپرستی رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان اعزام شدند.
وی ادامه داد: معرفی دانش آموزان موفق قرآنی، توسعه فرهنگ عمومی نسبت به آموزش قرآن، گسترش معرفت قرآنی و توسعه رفتار قرآنی در میان دانش آموزان را از اهداف این مسابقات ذکر کرد.
وی عنوان کرد: چهلمین دوره مسابقات قرآنی دانش‌آموزی کشور در بخش پژوهش نیز در مشهد برگزار می‌شود.معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزتاکید کرد: توجه ویژه به انس با قرآن باعث شکوفایی و موفقیت فرزندانمان می شود.استان البرز ۹ دارالقرآن دانش آموزی دارد.


منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود