3 مهر 1403
شماره خبر: 311024

کسب رتبه اول کشوری سوادآموزی استان البرز در ارزیابی عملکرد شاخص های ۲۴گانه سالانه

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



علی حجرگشت آموزش و پرورش استان البرز از کسب رتبه اول کشوری سوادآموزی استان البرز در ارزیابی عملکرد شاخص های۲۴گانه سالانه خبر داد.
وی با بیان اینکه چشم‌انداز ما رسیدن به جشن پایان بیسوادی در استان است، گفت: خدمت در نهضت سوادآموزی به جهت تأثیرگذاری در رشد و توسعه کشور بسیار سخت ولی با ارزش است.
حجرگشت ضمن قدردانی از زحمات تمامی دست اندرکاران تصریح کرد: شناسایی، جذب و آموزش افراد محروم از سواد در استان با توجه به چالش های موجود اعم از مهاجر پذیری، کمبود نیروی انسانی و ...بسیار سخت و دشوار است، اما به کمک آموزش‌دهندگان، معلمان ، نیروهای جهادی و مشارکت فعال سایر دستگاه ها به ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کل زندان های استان، با عزمی جهادی این دشواری‌ ها را پشت سر گذاشته و بیش از ۸۵ درصد حجم ابلاغی در استان محقق شده است. مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز توسعه مشارکت های بین بخشی و استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه ها و نهادهای استان در شورای پشتیبانی سوادآموزی در شناسایی و جذب افراد بی سواد و کم سواد را یکی از موثرترین روش ها برای افزایش میزان باسوادی در استان دانست و اظهار داشت: امیدواریم با برنامه ریزی مناسب و توسعه طرح های تحولی سازمان در استان، شاهد ریشه کنی بیسوادی در استان باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود