14 آذر 1402
شماره خبر: 296971

افزایش بهره وری و کارایی، مستلزم شناسایی نقاط ضعف و قوت در استفاده از منابع انسانی و امکانات موجود است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



عسگرپور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز از تبیین شاخص های ارزیابی معاونت سوادآموزی در سال ۱۴۰۲ و در ۲۴ شاخص و ۳۸ محور اختصاصی خبر داد.
رویا عسگرپور با اشاره به نقش ارزیابی و نظارت مستمر و هدفمند در بهبود عملکرد گفت: افزایش بهره وری و کارایی، مستلزم شناسایی نقاط ضعف و قوت در استفاده از منابع انسانی و امکانات موجود است. وی بر لزوم برنامه ریزی مناطق و نواحی بر دستیابی به اهداف مورد انتظار تاکید کرد و افزود: سازمان نهضت سوادآموزی به منظور بهبود عملکرد و استفاده آگاهانه از منابع، شاخص های ارزیابی معاونت های سوادآموزی را در ۲۴ شاخص و ۳۸ محور تبیین و به استان ها ابلاغ نموده است.معاون سوادآموزی استان تبلیغ و ترویج، اطلاع رسانی، توانمند سازی نیروی انسانی، کیفیت بخشی، نظارت و ارزشیابی ،تحقق اهداف کمی، کیفیت برنامه های مراکز یادگیری و مشارکت بین بخشی را از مهمترین شاخص های مورد ارزیابی دانست و تاکید کرد: ارزیابی برنامه های مورد انتظار هر شاخص، نقش موثری در فراهم آوردن کیفیت آموزشی دارد و در نتیجه خدمات کیفی تری ارائه می گردد.وی صحت و سلامت عمل و توجه به کیفیت را در امور سوادآموزی لازم دانست و تصریح کرد: شاخص های ارزیابی عملکرد ابلاغی از سوی سازمان باید الگو قرارداده شود و مستند سازی لازم صورت گیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود