22 فروردین 1401
شماره خبر: 265882

سپاه یک نهاد مهم و تاثیرگذار در کشور و شهرستان ها است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوجبلاغ با فرمانده ناحیه مقاومت سپاه این شهرستان به منظور تعامل در برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
سید یحیی مصطفوی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوجبلاغ، با اشاره به ظرفیت های خوب فرهنگی، هنری در شهرستان بر همکاری دو نهاد برای فعالیت و اجرای برنامه های فرهنگی، هنری تاکید کرد و افزود: سپاه یک نهاد مهم و تاثیرگذار در کشور و شهرستان ها است.
وی همفکری در راستای اهداف گام دوم انقلاب و نظام و پیشبرد برنامه ها را امری مطلوب برشمرد و بر آمادگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بر مشارکت در برنامه های مشترک با سپاه تاکید کرد.
سرهنگ حمزه جان محمدلو فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ساوجبلاغ نیز ضمن تشکر و قدردانی از حضور سید یحیی مصطفوی، سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این شهرستان،برنامه های فرهنگی، هنری را نیاز جامعه دانست و با اشاره به نقش بسیج هنرمندان در شهرستان گفت: استفاده از ظرفیت بسیج پشتوانه خوبی برای برنامه های فرهنگی، هنری است و بر مشارکت و همکاری در اینگونه برنامه ها تاکید کرد. فرمانده سپاه فعالیت های بسیجیان را در حوزه های مختلف اثرگذار دانست و افزود: بسیاری از بسیجیان ما در کنار فعالیت های بسیجی در حوزه ی فرهنگ و هنر نیز فعالیت دارند و آن ها الگوی مناسبی برای جوانان و نوجوانان هستند و باید از هنرمندان فاخر وپیشکسوت هنر قدر شناسی شود .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود