17 دی 1397
شماره خبر: 208397

سه شنبه های بدون خودرودر ناحیه یک کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

سه شنبه های بدون خودرودر ناحیه یک کرج

پویش سه شنبه های بدون خودرو در تاریخ 97/10/18 در ساعت 7:30 صبح با هدف استفاده حداقل از خودروهای تک سرنشین و ترغیب و تشویق شهروندان به استفاده از دوچرخه به جای خودروی شخصی به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک کرج برگزار گردید.
پویش سه شنبه های بدون خودرو با حضور غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان ،دلاوریان مدیرکل نوسازی استان، میرزایی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج ، جمعی از کارکنان اداره آموزش و پرورش ناحیه، ورزشکاران هیأت دوچرخه سواری و هیأت کوهنوردی به همت مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان البرز صبح سه شنبه 97/10/18در منطقه عظیمیه برگزار شد. هر هفته‌ طرح سه شنبه های بدون خودرو با مشارکت ارگان‌های مختلف و شهرداری‌ها اجرا می‌شود و این طرح در این هفته به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج و مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
اهداف پویش سه شنبه های بدون خودرو ترویج استفاده از وسایل نقلیه پاک، توسعه فرهنگ دوچرخه سواری و کاهش آلودگی هوا و ترافیک است.شایان ذکر است ، این پویش از محل میدان بعثت آغاز و شرکت کنندگان با رکاب زدن مسیربه سمت میدان طالقانی و بالعکس و تجمع در اداره ناحیه یک به پایان رسید .در پایان پس از پذیرایی از شرکت کنندگان طی مراسمی به قید قرعه به ده نفر از همکاران جوایزی اهدا شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود