21 آذر 1397
شماره خبر: 206655

خط مشی مدیران توجه به معیشت و رفاه معلمان

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

 خط مشی مدیران توجه به معیشت و رفاه معلمان

قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش با بیان اینکه اگر به اقتصاد آموزش و پرورش توجه نشود مطمنا تحولی در آموزش و پرورش انجام نخواهد شد اظهار داشت: در نگرش مسئولین کشور می بایست به معیشت و رفاه معلم توجه ویژه شود تا منزلت و شان معلم حفظ شود. قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش با بیان اینکه اگر به اقتصاد آموزش و پرورش توجه نشود مطمنا تحولی انجام نخواهد شد.
سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش با اسلامیان مدیر سرپرستی بانک ملی استان البرز در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش برگزار گردید.قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش با بیان اینکه اگر به اقتصاد آموزش و پرورش توجه نشود مطمنا تحولی در آموزش و پرورش انجام نخواهد شد اظهار داشت: در نگرش مسئولین کشور می بایست به معیشت و رفاه معلم توجه ویژه شود تا منزلت و شان معلم حفظ شود.وی افزود: بانک ملی به عنوان بانک تاثیر گذار با در نظر گرفتن جمعیت و ارزش خوش حسابی فرهنگیان و دانش آموزان و توجه به جذب و مشارکت مردمی در پیشبرد اهداف و کمک به ساخت فضاهای آموزشی، را در راس فعالیت های خود قرار دهد و به آموزش و پرورش نگاه ویژه داشته باشد . در ادامه اسلامیان ضمن تبریک انتخاب شایسته سالار قاسمی به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش از تعاملات برون سازمانی دو دستگاه اعلام خرسندی کرد و اظهار داشت: فرهنگیان سرمایه معنوی، اخلاقی، و مورد اعتماد جامعه هستند و معلمان را بهترین افراد برای شراکت در تمامی امور و به ویژه امور اقتصادی خواند.وی در ادامه با اشاره به اینکه بانک ملی ارتباط تنگاتنگی با سایر ادارات و سازمان ها دارد اظهار داشت : رویکرد و سیاست بانک ملی ، همواره خدمت به مردم کشور بوده است و در راستای خدمت رسانی و تسهیل امور اداری خود در جهت کاهش صرف زمان، اقدامات خوبی را انجام داده است.وی بیان داشت:نگرش و نگاه در بانک ملی به فرهنگیان، تکریم و احترام است و همیشه به همکاران تاکید داشته ایم در امور اداری با فرهنگیان همکاری لازم را داشته باشند. وی به همکاری و تعاملات سازمانی دو دستگاه اشاره کرد و از بهبود فضای آموزشی برای دانش آموزان با کمک خیرین و بانک ملی ایران سخن گفت و افزود: بانک ملی استان البرز در نظر دارد به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، ساخت مدرسه ای با نام و خاطره ی شهدای بانک ملی در یکی از مناطق محروم استان ایجاد نماید. وی همچنین از احداث سالن ورزشی کیانمهر ناحیه 4 کرج و افتتاح آن در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد .
اسلامیان در پایان از طرح جوانه ها و جشنواره بیست تا بیست برای دانش آموزان و استقبال خوب دانش آموزان از طرح های فوق گفت و ادامه داد : بانک ملی ایران در صدد است که با طرح های مشابه و اختصاص تسهیلات ویژه برای معلمان زمینه همکاری بیشتر خود را با آموزش و پرورش گسترش دهد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود