28 مرداد 1396
شماره خبر: 182633

اجرای دوره توانمندسازی مدرسان کتب درسی کاردانش کشوری در استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

اجرای دوره توانمندسازی مدرسان کتب درسی کاردانش کشوری در استان البرز


معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: دوره های آموزشی توانمند سازی مدرسان کتب درسی شاخه کاردانش کشور در این استان به مدت 8 روز در حال اجراست.
حسین رحمانیان افزود: این دوره توانمند سازی با هدف بررسی و تحلیل آخرین تغییرات کتب درسی مقطع کاردانش و تبادل اطلاعات و تجربیات مدرسان کتب درسی شاخه کاردانش در استان البرز اجرایی شده است .
وی اظهار کرد: این دوره ها در 9 رشته با عنوان تابلو ساز برق صنعتی ، تعمیر کار تبلت و لب تاپ ،بازرسی قطعات جوشکاری ،لوله کشی پلیمری ، گرافیک رایانه ای ،گره چین ، کاربر رایانه ای درعلوم کشاورزی، ترخیص کالا، پرورش شترمرغ و بوقلمون به میزبانی استان البرز به اجرا درآمده است. وی خاطر نشان کرد: این دوره ها در مرکز آموزش و پژوهش های فنی و حرفه ای کرج در حال برگزاری است. معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: 137 نفر در مرحله اول و 115نفر در مرحله دوم در این دوره آموزشی - توانمندسازی حضور دارند. رحمانیان با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی این دوره ها را بهره گیری از دانش و تجربه مولفین کتب تازه تالیف شاخه کاردانش دانست ، و اضافه کرد: به منظور رفاه حال مدرسان شرکت کننده ، این دوره ها در دو مرکز آموزشی ، رفاهی فرهنگیان قلم و ایران مهر کرج با امکانات ویژه در حال برگزاری است. وی گفت: پیشرفت و بالندگی کشور نیاز به نیروی انسانی کارآمد و دانش دارد که در عرصه تعلیم و تربیت می کوشیم با برنامه ریزی و تدوین برنامه ها و دوره های آموزشی در سطح استانی - کشوری گامی در رشد و توسعه جامعه برداریم. وی تاکید کرد: آموزش بعنوان یک ابزار می تواند در فنون و روش های مختلف ، افراد را در اداره بهتر کارها یاری کند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود