1 اسفند 1395
شماره خبر: 174970

البرز حائز6 رتبه کشوری در طرح تعالی آموزش و پرورش شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

البرز حائز6 رتبه کشوری در طرح تعالی آموزش و پرورش شد


مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج گفت: 6 مدرسه از البرز در طرح تعالی وزارت آموزش و پرورش حائز رتبه برتر کشوری شدند که 5 مدرسه آن ها مربوط به این ناحیه است.
عبدالکریم رستمی افزود:برنامه تعالی مدیریت مدرسه با تکیه بر سند تحول بنیادین و نگاه تعالی بخش فرآیند تعلیم و تربیت اجرا شده است. وی مدرسه محوری، مشارکت جو یی و میزان بهره وری مدرسه را از جمله اهداف این برنامه در مدارس برشمرد و یاد آور شد: این طرح مهم فرآیند یاددهی و یادگیری را بین دانش آموزان افزایش می دهد. وی با اشاره به برگزاری آئین تجلیل از 99 مدرسه برگزیده مجری این طرح درکشور که در تهران برگزار شد، ادامه داد: برای دستیابی به تعالی سرآمد ساز و کیفیت بخشی به فعالیت های مدارس، ارزیابی میدانی از مدارس این ناحیه انجام شد. وی اضافه کرد: از ناحیه 3 کرج مدرسه ابتدایی تربیت2،متوسطه اول علی ابن ابیطالب(ع)، نمونه دولتی دخترانه شهید زارع، مدرسه متوسطه دوم شاهد عصمت وکار دانش علامه امینی موفق به کسب رتبه برتر کشورشدند و برای البرز افتخار آفرینی کردند.
رستمی تصریح کرد: برنامه تعالی مدیریت مدرسه تلاش دارد با تکیه بر سند تحول بنیادین و نگاه تعالی بخش ،مدرسه محور ، مشارکت جو و کیفیت مدار شرایطی را فراهم آورد تا با تکیه بر رویکرد برنامه محوری و ارائه بازخوردهای مستمر، یادگیری مؤثرشود. طرح تعالی در پایه ابتدایی و متوسطه دوره اول اجرا می شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود