17 بهمن 1395
شماره خبر: 174171

2 معلم ورزش در کرج حائز مقام برتر ورزشی در کشور شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

2 معلم ورزش در کرج حائز مقام برتر ورزشی در کشور شدند


معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت: دو معلم ورزش این ناحیه با کسب مقام نائب قهرمانی و اول در مسابقات اسکی و پاور لیفتینگ در کشور بار دیگر برای البرز نشینان به ویژه خانواده آموزش و پرورش افتخار آفرینی کرد.
فرزاد شعبانی افزود: سید نظام صید از معلمان ورزش ناحیه یک کرج در مسابقات اسکی پارالل پیشکسوتان کشور در پیست اسکی دیزین موفق به کسب مقام نائب قهرمانی شد. وی اظهار کرد: غلامرضا بهرامی نیز در مسابقات پاور لیفتینگ پیشکسوتان کشور توانست به مقام قهرمانی دست پیدا کند. وی با اشاره به اینکه این معلمان در کارنامه ورزشی خود مدال ها و مقام های مختلفی را در مسابقات استانی، کشوری و برون مرزی به ثبت رسانده اند یاد آور شد: ترویج فرهنگ ورزش تخصصی در بین دانش آموزان و معلمان آموزش و پرورش ناحیه یک کرج نسبت به گذشته رشد چشمگیری پیدا کرده است. این مسئول در ادامه به برگزاری برنامه های فرهنگی - ورزشی ویژه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و خاطر نشان شد: در این ایام مسابقات ورزشی مختلفی برای دانش آموزان و معلمان در مدارس پیش بینی شده که در حال اجراست. شعبانی تصریح کرد: برای معلمان در مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک کرج یک دوره مسابقات ویژه دهه مبارکه فجر 95 در رشته های فوتسال ، تیر اندازی و تنیس روی میز برنامه ریزی شده است .
وی اضافه کرد: این مسابقات از 16 تا 19 بهمن ماه در سالن های ورزشی کوثر و بنت الهدی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج آغاز شده است. وی تاکید کرد: در مسابقات دهه فجر دانش آموزان و معلمان بار دیگر با امام راحل ، شهدا و ولایت تجدید میثاق می کنند و سرود ملی ایران را همخوانی می کنند و پرچم پر افتخار ایران همیشه سر افراز را به اهتزاز در می آورند. آموزش و پرورش ناحیه یک کرج حدود 55 هزار دانش آموز و معلم دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود