28 دی 1395
شماره خبر: 173135

برگزاری دومین دوره انتخابات معلمان در آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

برگزاری دومین دوره انتخابات معلمان در آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج


مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج گفت: دومین دوره انتخابات مجمع نمایندگان ' پارلمان' با هدف مشارکت و هم افزایی معلمان در فرآیند تعلیم و تربیت روز چهارشنبه درسالن فردوس این ناحیه برگزار شد.
قاسم پوستین دوز افزود: این دوره از انتخابات طبق دستورالعمل وزارتخانه برای انتخاب نمایندگان معلمان فعال در دوره ابتدایی ، متوسطه اول و دوم برگزار شد تا با رای معلمان 16 نفر به مجمع نمایندگان ناحیه راه پیدا کنند. وی با اشاره به نقش مهم هم اندیشی درارتقاء کیفی فعالیت های مختلف در جامعه اظهار کرد: در این پارلمان نمایندگان معلمان گردهم می آیند تا بستر مناسب را برای مشارکت واقعی و تاثیر گذار معلمان در مسائل آموزشی، اجتماعی، سیاسی و صنفی مربوط به جامعه معلمان فراهم کنند. وی بیان کرد: معلمان راه یافته به این مجمع در ناحیه و استان با شرکت در نشست های مختلف مدیریتی، کارگروهی و برنامه ریزی نظرات و پیشنهادات خود را مطرح می کنند. مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج ادامه داد:از بین منتخبین مجمع ناحیه نیز نمایندگانی برای حضور در پارلمان معلمان استان البرز انتخاب و معرفی می شوند.پوستین دوز تصریح کرد: در این دوره از انتخابات نمایندگان معلمان برگزیده مدارس ضمن معرفی خود به بیان دیدگاه و طرح هایشان در حوزه کاری مجمع نمایندگان پرداختند. وی اضافه کرد: معلمان شرکت کننده در دومین دوره از انتخابات پارلمانی این ناحیه آراء خود را به صندوق انداختند تا از سوی اعضای هیئت برگزار کننده این دوره از انتخابات مورد شمارش قرار گیرد و اسامی 16 نفر منتخب در این ناحیه مشخص شود.
وی گفت: آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج بیش از یک سوم جمعیت 437 هزار نفری جمعیت دانش آموزی البرز و 5 هزار معلم را تحت پوشش دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود