5 آبان 1394
شماره خبر: 151699

ضرورت بهره گیری از فضای مجازی برای بهبود آموزش دانش‌آموزان

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

ضرورت بهره گیری از فضای مجازی برای بهبود آموزش دانش‌آموزان


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برای گسترش فعالیت‌های آموزشی در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.
خسروساکی اظهار کرد: در عصر حاضر و براساس تجربه حاصل از آموزش در سالیان گذشته، باید پذیرفت که آموزش مجازی یک ضرورت محسوب می‌شود. وی افزود: این روش بسیاری از محدودیت‌های معمول در آموزش فیزیکی را حذف می‌کند. این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در این روش با آوردن شرایط شبیه‌سازی شده کمک آموزشی،‌ محیطی ایده‌آل و آرمانی برای انتقال اطلاعات آموزشی فراهم می‌شود.
ساکی ادامه داد:آموزش مجازی و از راه دور به عنوان ابزاری نیرومند و قوی برای ارتقاء کیفیت و کارایی آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مدیرکل آموزش و پروش البرز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بدون شک آموزش و پرورش نیز نباید از این قافله عقب بماند و با استفاده از این روش می‌تواند از آموزش سنتی به آموزش مدرن و به‌روز انتقال پیدا کند. وی با بیان اینکه می‌توان با بستر‌سازی مناسب از ظرفیت‌های آموزش مجازی برای بهبود آموزش دانش‌آموزان استفاده کرد، از اداره فناوری خواست تا در این زمینه به تولید محتوا بپردازند. این مقام مسئول به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد حفظ و ارتقاء مبانی پدافند غیر عامل به ضرورت اجرای برنامه‌های پدافند غیر عامل در تمامی امورات و وظایف محوله اشاره کرد. ساکی در پایان گفت: تمامی فعالیت‌های فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت بنیه دفاعی کشور چه از لحاظ اقتصادی، آموزشی، فرهنگی براساس پدافند غیرعامل است.


منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود