12 اسفند 1398
شماره خبر: 231984

یک سالن ورزشی سپاه البرز برای قرنطینه بیماران کرونایی تجهیز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

یک سالن ورزشی سپاه البرز برای قرنطینه بیماران کرونایی تجهیز شد


مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: به‌منظور بستری و قرنطینه بیماران احتمالی کرونایی یک سالن ورزشی سپاه استان تجهیز و آماده‌سازی شد.

مجتبی عبدالملکی، مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز اظهار کرد: به‌منظور بستری و قرنطینه بیماران احتمالی کرونایی یک سالن ورزشی سپاه استان تجهیز و آماده‌سازی شد.
وی آماده‌سازی پست امداد ۱۵ تختی در ورزشگاه مورد نظر، آماده‌سازی تجهیزات جنگی نوین در بحث آلودگی میکروبی به همراه تجهیزات رفع آلودگی،‌ لباس و ماسک را از جمله اقدامات برای کنترل و ریشه‌کنی بیماری کرونا در استان برشمرد.این مسئول بیان کرد: همچنین آماده‌سازی چند دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل برای کمک به انتقال بیماران احتمالی، آماده‌سازی دو درمانگاه شهری و یک درمانگاه پادگانی برای بستری بیماران و آماده به کار بودن پزشکان، پرستاران و امدادگران سپاه برای کمک و همیاری به بیماران از دیگر اقدامات سپاه استان البرز است.عبدالملکی برگزاری حداقل ۲۰ ساعت کلاس‌های آموزشی مقابله با کرونا برای یک هزار نفر از سپاهیان و بسیجیان را از دیگر اقدامات در البرز دانست و افزود: تعطیلی همایش‌ها، آموزش‌ها و اردوهای راهیان‌نور از دیگر اقدامات است.وی گفت: برای آگاه‌سازی و آموزش پاسداران، سربازان و خانواده‌هایشان، تعداد زیادی پوستر،‌ بروشور و تراکت تهیه شده است. همچنین تمام اماکن اداری، تغذیه‌ای و ... سپاه به‌صورت روزانه ضدعفونی شده و بهداری سپاه به‌صورت روزانه مراکز سپاه استان را کنترل و نظارت می‌کند.عبدالملکی اضافه کرد: تمام عوامل سپاه و بسیج آمادگی لازم برای همکاری و هماهنگی با عوامل علوم پزشکی استان را دارند ضمن اینکه نیروهای بسیجی و جهادی استان نیز در حال کمک و ضدعفونی مساجد، اماکن متبرکه و دیگر اماکن‌ عمومی استان هستند.

منبع ایکنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود