10 فروردین 1392
شماره خبر: 22855

كارگروه خبری ستاد، پل ارتباط با رسانه ها

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

كارگروه خبری ستاد، پل ارتباط با رسانه ها


سپیدارآنلاین: دبیر ستاد دایمی تسهیلات سفر استان البرز گفت: همزمان با شروع به كار ستاد دایمی تسهیلات سفر استان البرزدر ایام نوروز، كارگروه خبری این ستاد نیز كار خود را آغاز كرد و به عنوان پلی ارتباطی بین معاونت های ستاد و رسانه ها عمل می كند.
احد شریفی اظهار داشت: این كارگروه به منظور اطلاع رسانی سریع و صحیح از رویدادها و فعالیت های 17 گانه ی ستاد، در ایام نوروز تشكیل شده است.
وی با اشاره به نقش پررنگ رسانه ها در معرفی جاذبه های گردشگری استان البرز تصریح كرد: رسانه های جمعی با قابلیت های متفاوتی كه در اختیار دارند می توانند به بهترین شیوه ظرفیت های بالقوه ی استان را به عموم معرفی كنند. شریفی افزود: شكوفایی استعدادهای فراوان و منحصر به فرد استان سی و یكم مستلزم همكاری صمیمانه ی دستگاه های مختلف دولتی و خصوصی با اصحاب رسانه و شناساندن آنها در سطوح محلی، استانی، ملی و فراملی است. این مقام مسئول خاطرنشان كرد: بهره گیری از ابزار قدرتمند رسانه در دستیابی به اهداف مذكور آنقدر مبرهن است كه گفتن سخنی بدیهی تر از آن مشكل به نظر می رسد. دبیر ستاد دایمی تسهیلات سفر استان البرز در پایان گفت: اداره ی كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز برنامه های زیادی برای افزایش تعاملات با رسانه های مكتوب، مجازی و صدا و سیما دارد. مسئول كمیته ی اطلاع رسانی ستاد تسهیلات نوروزی استان البرز اظهار داشت: امسال نیز مانند سال گذشته كارگروه خبری ستاد به منظور پوشش اخبارمعاونت های ستاد تسهیلات سفر فعال شد و كلیه ی اخبار استان را در ایام نوروز رصد می كند. مجید طاهری فر با اشاره به برنامه هایی كه در ایام نوروز از رادیو و سیمای استان پخش می شود گفت: با هماهنگی هایی كه با صدا و سیمای استان صورت گرفت ویژه برنامه هایی با رویكرد معرفی جاذبه های گردشگری استان همه روزه از رادیو و سیمای استانی پخش می شود و كارشناسان اداره ی كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در مورد راه های توسعه ی صنعت گردشگری در استان به

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود