25 خرداد 1398
شماره خبر: 215556

اورژانس البرز بیش از سه هزار ماموریت امدادی انجام داد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اورژانس البرز بیش از سه هزار ماموریت امدادی انجام داد


رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد که طی هفته گذشته نیروهای عملیاتی این مرکز سه هزارو ۳۰۰ ماموریت امدادی را با موفقیت انجام دادند.
دکتر مهرداد بابایی اظهار داشت: طی این مدت تعداد تماس تلفنی پاسخ داده شده توسط پرستاران تریاژ تلفنی اورژانس البرز در قالب ارائه مشاوره به بیماران و اعزام آمبولانس، ۱۱ هزار و ۸۷۳ تماس تلفنی بود.
این مسئول بیان داشت: در این مدت ۳ مورد امداد رسانی به حوادث ترافیکی و ۲ هزارو ۸۶۶ مأموریت نیز به منظور درمان و انتقال بیماران و مصدومان حوادث غیر ترافیکی انجام شد.وی خاطر نشان کرد: تعداد بیماران اعزامی به مراکز درمانی توسط آمبولانس‌های اورژانس البرز یک هزار و۳۶۷ نفربود که یکهزار و ۳۰۸ نفر آنان از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند. بابایی با بیان اینکه در هفته‌ای که گذشت اورژانس هوایی البرز به ۹ مورد مأموریت در شهرستان طالقان و جاده کرج - چالوس اعزام شد، افزود: ۱۷ مصدوم بدحال ضمن ارائه خدمات درمانی ویژه حفظ حیات به مراکز درمانی استان انتقال یافتند. رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز، گفت: در راستای اجرای طرح کشوری کنترل فشارخون افراد بالای ۳۰ سال، اورژانس ۱۱۵ البرز نیز سهم به سزایی داشت.وی تاکید کرد که اورژانس با استقرار اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های خود در اماکن پر تردد و پر تجمع همچون پارک شهیدان نژاد فلاح و باغ فاتح در کرج و نیز مصلی‌های نماز جمعه در شهرستان‌های استان خدمات لازم رابه مردم ارائه کرد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود