19 دی 1396
شماره خبر: 189620

یکصد و یازدهمین رویداد "کارآفرینی همفکر" در کرج برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

یکصد و یازدهمین رویداد "کارآفرینی همفکر" در کرج برگزار شد


یکصد و یازدهمین رویداد "کارآفرینی همفکر" در کرج با هدف گسترش روحیه کارآفرینی و تربیت و پرورش کارآفرینان به منظور بهبود شاخص‌های اقتصادی از جمله بهره‌وری و اشتغال‌زایی برگزار شد.
با حضور علاقه‌مندان به کارآفرینی، برنامه‌نویسان، طراحان و ایده‌پردازها، یکصد و یازدهمین رویداد "کارآفرینی همفکر" در باشگاه میلاد شهرداری کرج خانه استارت آپ برگزار شد که جمع قابل توجهی از علاقه‌مندان در این رویداد شرکت کردند. در ابتدای این جلسه از رویداد "کارآفرینی همفکر" کرج، وحید رجبلو که علی رغم بیماری مادرزادی توانسته بود با تکیه بر توان، استعداد و روحیه بالای خودنبوغ پبدا کند و هم پای افراد سالم جامعه گوی سبقت را در عرصه های علمی و آموزشی از دیگران برباید، به گفتگو با حاضران جمع پرداخت و علاقمندان نیز به طرح سوالاتی از وی برای کسب ایده و تجربه پرداختند. پس از آن حسین عطایی کوچکترین مخترع استان البرز که این روزا آوازه نامش از ایران کوچک در تمامی کشور پیچیده است در جمع شرکت کنندگان یکصد و یازدهمین رویداد "کارآفرینی همفکر" کرج حضور پیدا کرد و از استعداد بی نظیرش در زمینه ۱۶ اختراع به ثبت رسانده اش صحبت کرد. گفتنی است در رویداد "کارآفرینی همفکر" کرج حضور همه افراد آزاد است و هر فرد دارای ایده ایجاد کسب و کار، افراد سرمایه‌دار، افراد جویای نیروی کار، دانشجویان، اساتید دانشگاه و دیگر اقشار جامعه امکان حضور دارند؛ این رویداد فرصت مغتنمی است تا افراد صاحب فکر با کار گروهی، تبادل افکار و مطالعه موفقیت دیگران خودشان را از بن بست بیکاری خارج کنند.
برگزاری این رویدادها راهی تأثیرگذار برای شناسایی، پرورش و تجاری‌سازی ایده‌های نوآورانه و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان به شمار می آیند و مرکز توانمندسازی و تسهیلگری کسب و کارهای نوپا شهرداری کرج تا به امروز کارنامه چشمگیر و مطلوبی در برگزاری اینگونه رویدادها داشته است. رحیم خستو عضو شورای اسلامی شهر کرج، احمد خیری معاون اجتماعی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج، حسین عطایی سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج و سعیدی رئیس پارک علم و فناوری البرز نیز از مسئولان ارشد شهری و استانی بودند که در یکصد و یازدهمین رویداد "کارآفرینی همفکر" حضور داشتند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود